طالعی رئیس اتاق اصناف: من کارفرما هستم پیمانکار خودش باید برای کار پیگیری کند.
به گزارش خبرنگار عصر بافق ؛ در خبر قبل خواندید که مدیرعامل شرکت فرا طرح نوین سازان در تماس با عصر بافق گفت : قرار بود شرکت ما نمای ساختمان اصناف را طراحی و اجرا کند تا این که بدون اطلاع قبلی نمای آجر سفال توسط فرد دیگری اجرا شد . از این رو به سراغ رئیس اصناف رفتیم تا به قول معروف یک طرفه به قاضی نرفته باشیم .
رئیس اتاق اصناف شهرستان بافق در این خصوص گفت : هیچ قراردادی با شرکت مذکور منعقد نشده است و ما هیچ تعهدی نداشتیم حتی نگفتیم که طرح شما حتما اجرا می شود و در آن جلسه تنها گفتیم طرح را توجیه کنید نه اینکه کار می شود.
طالعی بیان داشت : اینکه در زمان ریاست قبلی با آنها توافق شده بود را ما پاسخگو نیستیم. وی افزود: ما طرح پیشنهادی را به چندین کارشناس نشان دادیم و همه اتفاق نظر داشتند که این طرح قابل اجرا نیست چرا که مناسب شرایط بافق نیست، ارتفاعش زیاد است همچنین طول عمرش کم است و در حال حاضر طرح دیگری با نصف هزینه آن در حال اجراست در ضمن آنها حتی یک سابقه کار اجرایی نداشتند و ما نمی توانستیم برای چنین پروژه بزرگی ریسک کنیم.
طالعی در خصوص فاکتور گرفته شده و ارائه آن به فرمانداری بیان کرد: پیش شرط هر کار اجرایی، ارائه فاکتور است و این یک امر بدیهی است .
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه چرا حداقل تماسی با آنها نگرفتید و اطلاع ندارید گفت : من کارفرما هستم، آنها پیمانکار هستند و باید برای پیگیری کار خود مراجعه کنند نه این که من تماس بگیرم و زمانی که آمدند من نبودم چرا دوباره مراجعه نکردند؟!
رئیس اصناف در پایان بیان کرد: اینکه من به آنها گفتم ” دنبال مصالح بروند بعد قرارداد ببندیم صحت ندارد” من هیچ قول و تعهدی ندادم !

برچسب ها :
  1. ناشناس

    با عرض سلام
    در پاسخ به اینکه طرح قابل اجرا نیست !!!!!!
    چگونه طرح سردر استانداری با این ارتفاع قابل اجرا بوده و این طرح قابل اجرا نیست؟ !!!!
    بنده خودم معمار هستم وعضو تیم طراحی بوده ام…این طرح قابل اجرا بوده و با چندین مهندس از استان یزد و شهرستان صحبت کردم طرح قابل اجرا بوده و این نظر غیر تخصصی اصلا قابل قبول نیس
    خواهشا اسم مهندسینی که نظر داده اند را مطرح کنند.
    …1 سال روی طرح کار شده و همه جوانب در نظر گرفته شده بود….
    اگر طرح قابل اجرا نبوده چگونه در مرحله مناقصه قرار گرفته؟
    طرح اجر چینی این نما طرح بوم گرا،جدید و در ان از الگو های بومی در طرح استفاده شده بود
    واقعا متاسفم که طرح های جوانان بافقی باید در شهر های دیگر استان اجرا شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *