به گزارش عصر بافق؛ به مناسبت هفته صنعت ومعدن و با مشارکت روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق مسابقه عکاسی با حضور 28 نفر از عکاسان بافقی در مجموعه گندله سازی سه چاهون برگزار شد.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با حضور در جمع عکاسان گفت: امیدواریم بتوانیم با این حرکتی که امروز اتفاق افتاد یک بارغه امیدی به مردم شهرستان و کارگران این مجموعه بدهید.
محمد جواد عسگری بیان داشت: خوشبختانه شرکت سنگ آهن مرکزی توانسته تا به امروز روی پای خود بایستد و بدون اینکه هیچ گونه وامی دریافت کند مجموعه گندله را به پیشرفت55درصد برساند و طوری برنامه ریزی انجام شده که قطعاتی که وارد مجموعه می شود روی سازه نصب و تا پایان سال 97به پایان و اوایل سال 98به بهره برداری کامل و راه اندازی شود.
وی افزود : در حال حاضر600نفر در این مجموعه در حال فعالیت هستند و این کار بزرگی در بافق است و با تکمیل این مجموعه ارزش افزوده برای شهرستان خواهد داشت و سیاست مجموعه شرکت سنگ آهن و صندوق فولاد بحث توسعه معادن به خصوص معادنی که توجیه اقتصادی دارند و بتواند در منطقه بحث اشتغال و سرمایه گذاری را دنبال کند است.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور تصریح کرد : امروز 86هزار بازنشسته مستقل داریم و در پایان سال 1410حدود 110هزار نفر می شوند که یک جمعیت بزرگی است و امیدوارند با این طرح های توسعه ای که در مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد راه اندازی می شود تامین حقوق را داشته باشند. امیدواریم با این اتفاقی که در بافق افتاد بتواند قسمتی از مشکلات صندوق را در آینده پوشش دهد.
عسکری خاطرنشان کرد : امروز بیشترین درآمد در صنعت جدای از بحث تولید، گندله سازی و آهن اسفنجی هست و سیاست ما این است که ارزش افزوده در خود بافق هزینه شود و خود باعث ایجاد اشتغال در شهرستان می شود.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *