چرا خدمات دهیها به این شکل در آمده؟
اتفاقی می افتد برایمان که اول فکر کردیم مربوط به گوشی، سیم کارت و یا محل قرار گرفتن آن است ولی وقتی این موضوع را با چند نفر مطرح کردیم آنها نیز شرایط مشابهی را تجربه کرده بودند اینکه موبایل روشن بعضی مواقع به تماس گیرنده پیام خاموش و یا در دسترس نیست تحویل می دهد، در افکار خود بودیم که چگونه این نقیصه را اطلاع رسانی کنیم که ساعت دو و نیم بعد از ظهر و در اوج گرما برق منزل قطع شد.

واویلا هر چند که با دعا و ثنا قطعی ده دقیقه بیشتر طول نکشید پیامی دریافت کردیم که “برق منطقه ما ۴ بار از صبح قطع شده، دوبار مال الان بود که من رسیدم هر چند دقیقه یک بار، حد فاصل میدان فاطمیه تا معلم، اینجوری باشه کولرها و یخچال ها میره رو هوا” و کلا ما را از فاز موبایل و آنتن دهی و اذیت شدن مردم به قطع برق و گرما سوق داد. قبلا نیز برای روشنایی معابر بافق و قطع بودن برخی مناطق در شبها پیگیریهایی داشتیم، هر چند بهتر شد ولی هیچ زمانی به طور کامل برطرف نشد، حالا با قطع برق در تابستان آن هم ظهر گرما و قطع مکرر آن در صورت ادامه چه کنیم در صورتی که نمی دانیم برق بافق در مناطق گرمسیر و دارای تخفیف قرار گرفته یا خیر؟

واقعا مانده ایم که به کدام موضوع بپردازیم چرا که در خصوص بازارچه میوه ای که با تبلیغات راه اندازی شد و هنوز فرصت نشده بود از آن حتی خریدی انجام دهیم نیز پیامهای زیادی داشتیم به عنوان نمونه “قابل توجه مسولینی که با آب و تاب آنچنانی رمان بازار میوه و تره بار بافق را بریدند، متاسفانه این مکان هم که به دست غریبه ها و با مانور تبلیغاتی مسولین راه اندازی شد هم جیبی بلند برای خود دوخته اند نه برای رفاه مردم، قیمت بالا، کیفیت پایین چیدمان نامناسب و….مواردیست که کاش مسولین قبل از راه اندازی به  آنها فکر میکردند، متاسفیم از اینکه ما مردم زود اعتماد می کنیم و از این اعتمادمان سوء استفاده میشود.” و “قیمتها اگه به نصف تقلیل پیدا نکند معلوم میشود تجارت خانه باز شده و نه بازار و میدان تره بار”حالا به این اخبار اضافه کنید که علارغم مخالفت شدید قبلی، هنوز به برداشت انغوزه آن هم در این شرایط خشکسالی ادامه می دهند، همان که بنا به اذعان متخصصین این حوزه به نابودی محیط زیست منجر خواهد شد.

همه اینها به کنار چند وقتی است خبرنگار خودمان به ما گیر می دهد که شما چقدر محافظه کار هستید و چرا به درد مردم نمی رسید و چرا انتقاد نمی کنید؟! در صورتی که خود ایشان از اوضاع و احوال کار ما اطلاع کامل داشته و می دانند که هنوز در حال رفع و رجوع تبعات نوشته های قبلی نیز هستیم. حالا شما به ما بگویید به کدام موضوع بپردازیم و چه گلی به سرمان بگیریم.
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *