شهردار بافق از راه اندازی  دومین بازارچه میوه و همچنین میدان بزرگ  عرضه مستقیم میوه و تره بار شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار عصر بافق ؛ در حاشیه مراسم  افتتاح اولین بازارچه میوه و تره بار شهرستان ، شهردار بافق با اشاره به رسالت شهرداری گفت : در نظر داریم با بهترین شرایط عرضه مستقیم میوه و تره بار در شهر انجام گیرد .
سید علی نوروز زاده ایجاد تعامل بین تولید کننده و مصرف کننده و حمایت از تولیدکنندگان محلی را از اهداف راه اندازی این بازارچه عنوان کرد و افزود : در تمامی مراحل تهیه ، عرضه و فروش ستاد تنظیم بازار نظارت میکند و قطعا قیمت های این مجموعه متعادل تر از قیمت های سطح شهر خواهد بود و حقوق مصرف کنندگان رعایت خواهد شد.
وی  از تخصیص ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای راه اندازی این بازارچه خبر داد و گفت : این مجموعه موقت است و بازارچه اصلی با مشارکت بخش خصوصی در دست احداث است .
شهردار ادامه داد : به زودی در دو نقطه شهر بازارچه اصلی ایجاد می شود ؛  مجموعه بازارچه در حاشیه میدان مادر نزدیک پارک آبشار و همچنین  میدان و بازارچه اصلی میوه و تره بار  با مساحت ۱۸ هزار متر مربع در ورودی شهر که با مشارکت بخش خصوصی تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

خبر : الناز خالقدادی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *