رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق  برگزاری یادواره ۱۷ هزار شهید ، بامحوریت شهید آیت الله بهشتی و یارانش و شهیدآیت الله صدوقی .نشست های بصیرتی را از جمله ویژه برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار عصر بافق گفت :  تیرماه یادآور حوادث تلخی از جمله بمب گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران با وفای ایشان ، ترور نافرجام مقام معظم رهبری که (به حمدالله ایشان در زمینه جامعیت، صلاحیت، صلابت، حکمت و شجاعت بی نظیر است ) باید در برابر این تقدیر الهی شکرگذار باشیم ، شهادت شیخ الشهدای انقلاب، حضرت آیت الله صدوقی و شلیک موشک توسط ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران  می باشد.

سید علیرضا سلیمانی ضمن  تقدیر و تشکر از مردم به خاطر حضور در مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه و روز جهانی قدس بیان داشت : مردم نشان دادند خسته نیستند و کسانی که این امر را به آنها تبیین می کنند خودشان خسته و بی انگیزه هستند ، مردم از کسانی خسته اند که مشکلات را انکار می کنند.
وی ادامه داد:  مردم نسبت به نظام، انقلاب و رهبری پای بند بوده و هستند و با نظام جمهوری اسلامی عهد و پیمان بسته اند که تا آخرین قطره خون ایستادگی کنند و این امر را تاکنون ثابت کرده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری که آمریکا باید از منظر حقوق بشر  به چالش کشیده شود بنابراین می بایست به صورت تهاجمی در این زمینه ورود پیدا کنیم در واقع زمانی که  به حوادث تیرماه  نگاه می کنیم رد پایی از آمریکا و توطئه های آن مشهود است.

سلیمانی در ادامه تصریح کرد: به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر از ۶ تا ۱۲ تیر ماه ، برنامه یادواره هفده هزار شهید تروربامحوریت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش و شیخ الشهدای انقلاب، حضرت آیت الله صدوقی  از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار میشود.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت شهدای هفتم تیر و بازخوانی جنایات آمریکا در کتابخانه مفیدی بافق توسط اداره کتابخانه های عمومی خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نشست های بصیرت افزایی و روشنگری با محوریت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی توسط شرکت سنگ آهن مرکزی، کارخانجات تعمیرات لکوموتیو و مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی را از دیگر برنامه های این ماه عنوان کرد و افزود :  همچنین میزگردها و نشست های بصیرتی توسط حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج برگزار میشود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *