کانال تلگرامی توفان یزد دوباره مدعی شده که مقیمی فرماندار بافق خواهد شد. توفان یزد در مطلبی تحت عنوان “پایان ماه عسل تابش خان با مقیمی” نوشته که ادامه جابجایی فرماندار ها در یزد کلید خورده و زاده رحمانی، فرماندار یزد، مقیمی فرماندار بافق، کرمانیان، فرماندار اردکان می شود؟!
اردکان امروز نیز مدعی شده “فرماندار جدید اردکان در راه است؟ شنیده شده به زودی فرماندار جدید اردکان توسط استاندار منصوب خواهد شد. ️احتمالا فرماندار فعلی اردکان به یکی دیگر از شهرستان های استان منتقل خواهد شد.”
برای دومین بار است که توفان یزد مقیمی را البته با حدس و گمان فرماندار بافق معرفی می کند. هر چند که در گذشته نزدیک این امر با مخالفت شدید مردم بافق همراه بوده و مسئولین نیز این جابجایی را تکذیب کرده اند ولی سکوتی که در شهرستان حکمفرماست و شنیده هایی که از رد شدن گزینه های بومی معرفی شده خبر می دهد حاوی نتایج ناخوشایندی برای شهرستان بافق خواهد بود. ظاهرا مسئولین استانی به شهرستان بافق و پستهای مدیریتی آن به عنوان محلی برای ارتقاء، کارآموزی، استراحت و یا سکویی برای پرتاب نگاه می کنند و داستان غم انگیز تحقیر این مردم نجیب و غیر بومی گزینی تمامی ندارد. مسئولین شهرستان بافق در چه فکری هستند و دقیقا کجای این داستان تشریف دارند؟ چرا هیچگونه اظهار نظری در این خصوص نمی کنند؟ نکند منتظر هستند تا کار از کار بگذرد؟ ما از مسئولین شهرستان سوال می کنیم: فرماندار بعدی بافق کیست؟
شورای سردبیری عصر بافق

  1. فکور

    چقدر بافقی ها ساده و بی فکرند که فقط سکوی پرتاب غریبه ها هستند می آیند کار خاصی نمی کنند و می روند ما عرضه نداریم بومی خودمان را فرماندار کنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *