در روزگاری به سر می بریم که دنیا سرگرم بازیهای جام جهانی است و مردم به تب فوتبال دچار شده اند. اخبار و حواشی فوتبال و مسابقات جام جهانی در روسیه را دنبال می کنند و به فکر برد و باخت تیمهای حاضر در جام جهانی هستند. تعداد زیادی از کشورهای مختلف به روسیه سفر کرده اند تا از نزدیک شاهد مسابقات و برد و باخت تیمها باشند. از برد تیمشان به جشن و پایکوبی در خیابانها مشغول می شوند و خود را سرگرم توپ گرد و مستطیل سبز نموده اند. و متاسفانه در همین زمان در کشور یمن مردم دچار جنگ و خونریزی هستند، کشورهای غاصب چون امریکا، انگلیس، عربستان و اسرائیل به بهانه های واهی خون مردم را در یمن به ناحق می ریزند.
یک زمان داعش در عراق و سوریه را مامور کشتن شیعیان می کنند و زمانی دیگر خود در فلسطین و یمن به جنگ و خونریزی مشغول می شوند.

با رجوع به قران و احادیث در خواهیم یافت که:
در دورانی، دنیا را جنگ و خونریزی فراخواهد گرفت، بی عدالتی رواج خواهد یافت و مردم از مسئولین دلسرد شده و به دنبال عدالتگر حقیقی خواهند بود. با این تفاسیر روا نیست که دیگر در خواب غفلت بسر برده و همچون گذشته سرگرم مادیات باشیم، باید در خود امادگی برای ظهور منجی عالم بشریت را ایجاد کنیم تا حسرت و اندوه برایمان بجا نماند و مانند مردم کوفه نباشیم که امام خود را تنها گذاشتند.
امام زمان (عج) چشم به یاری شیعیان واقعی دارند تا بتوانند پرچم عدالت را در دنیا علم کرده و به جنگ و خونریزی پایان دهند. به امید درک هر چه بهتر و بیشتر این دوران

محمود حاجی محمدی

برچسب ها : ,
  1. رضا

    به ما چه بنده خدا یمن و اینجا و اونجا و …..مردم خود ما از همه دنیا بدبخترن دلخوشیشون همین جام جهانیه دوست دارند ببینند کسی نخواد نظر جنابعالی رو بدونه چی کار باید بکنه به حد کافی نظر بده داریم شما کار خودت باش

    • ناشناس

      اقا رضا قاطی نکن خونسردیت را حفظ کن ایشان در مورد اوضاع فعلی منطقه صحبت کردند و تطبیق این اوضاع با انچه در روایات امده و بیان اینکه به ظهور منجی بشریت نزدیک شده ایم، سخن دیگری نگفته اند و حرفی از کمک به مردم یمن و فلسطین نزده اند که شما ناراحت شده اید . حقیقت تلخ است اما شما چرا تلخی را ابراز می کنید!!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *