زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست برنامه ریزی واگذاری زمین به هیأت های ورزشی لازمه اجرای برنامه های حوزه ورزش را افزایش زیرساخت های در این امر عنوان کرد.

به گزارش عصر بافق ؛ در نشستی با حضور فرماندار بافق، رییس اداره ورزش و جوانان و جمعی از روسای هیأت های ورزشی پیرامون واگذاری زمین جهت ساخت فضای ورزشی در رشته های مختلف بحث و تبادل نظر شد.
فرماندار بافق در این نشست با اشاره به اهمیت گسترش فضای ورزشی در شهرستان گفت: سرمایه ‌گذاری در ورزش کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش سلامت جامعه و کاهش بیماری و هزینه ‌های درمانی را به دنبال دارد.
محمد زاده رحمانی افزود: یکی از مسائلی که می تواند جامعه را به سمت پویایی و نشاط سوق دهد، اجرای برنامه های ورزشی در بین جوانان و نوجوانان می باشد که لازمه آن ایجاد فضاهای ورزشی مناسب است.
وی ابراز امیدواری کرد: در تلاش هستیم با تخصیص زمین به هیأت های ورزشی بتوانیم گام موثری در زمینه افزایش سرانه فضای ورزشی شهرستان برداریم و مشکل نبود فضای مناسب رشته های مختلف را حل نماییم.
در ادامه این جلسه حاضرین پیرامون انتخاب محل مناسب جهت احداث مجتمع ورزشی و واگذاری زمین به هیأت های ورزشی بحث و تبادل نظر کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *