نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور بر ضرورت اشتغال نیروهای بومی در معدن تاجکوئیه سبزدشت تاکید کرد.
به گزارش عصر بافق ،نشست پیگیری مشکلات منطقه سبزدشت بافق با حضور شوراها، دهیاران و جمعی از مسوولان در روستای شیطور این شهرستان برگزار شد.
در این نشست هر کدام از حاضران به بیان برخی مشکلات و مسائل از جمله جذب اعتبارات اشتغال زایی،نجات دشت در حال تخریب شیطور،جلوگیری از حضوری افراد غیربومی در روستا،ایجاد کارگاه های کوچک فرآوری شیر،لزوم تشکیل شرکت تعاونی دامداران،پوشش دیجیتال و آنتن دهی موبایل و حمایت از گیاهان دارویی در این منطقه پرداختند و خواستار رفع آن ها شدند.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در این نشست در رابطه با ضرورت اشتغال نیروهای بومی در معدن تاجکوییه خاطر نشان کرد:این موضوع نیز از طریق مسوولان باید پیگیری شود‌.
محمد رضا صباغیان با اشاره به بحث جاده گزوییه و سیروس آباد تصریح کرد:در این رابطه ۳جلسه با رئیس محیط زیست کشور داشته ام که در صورت وجود مشکل در این رابطه پیشنهاد میکنم که در این شهرستان با مسوولان استانی و کشوری نشستی برگزار شود.
وی افزود:مسوولان به تعهداتی که می دهند عمل کنند و به بلاتکلیفی مردم سبزدشت در زمینه احداث جاده پایان دهند.
نماینده مردم بافق،مهریز،ابرکوه،خاتم و بهاباد به مشکل عدم پرداخت عوارض میزان آب های برداشتی اشاره و بیان داشت:در این رابطه باید شورا پیگیری کند و عوارض معادن کوشک و فسفات در قبال ابی که از دشت شیطور برداشت میکنند طبق قانون گرفته شود.
صباغیان خاطر نشان کرد: استان ما در کشور با بحران شدید کم آبی روبرو است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *