یک #بافقی در راس هرم دوازده شرکت بزرگ / اتفاق بزرگی که کمتر به آن پرداخته شد / #عسکری از آموزش و پرورش بافق تا معاون وزیر رفاه / عسکری به دنیا آمده تا برای بافق #گندله بزند؟
این روزها که صحبت از آمدن مدیر عامل جدید شرکت سنگ آهن بافق است همزمان و هر روز خبر انتصابهای جدید از طرف محمد جواد عسکری، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور در آن صندوق برای بافقیها و کارکنان شرکت سنگ آهن به گوش می رسد. عسکری که نامش بسته به #گندله بافق است با وجود رفتن به صندوق همچنان نگران سرنوشت سنگ آهن و قریب به ۶۰۰۰ نیروی این شرکت است و نشده که بافق بیاید و به گندله سه چاهون سری نزند. دوستی می گفت نسبت عسکری به گندله مثل صاحبخانه است به خانه در حال ساخت که باید هر زمانی فرصتی هر چند کوتاه پیدا می کند به خانه اش سری بزند تا پیشرفتش را به چشم و از نزدیک ببیند. پشتکاری که مثال زدنی است و باعث خیر و برکت برای شهرستان شده در کمتر کسی دیده می شود که انشاله ادامه داشته باشد.
یکی از مشکلات عدیده شهرستان بافق و دلیل اصلی دیده نشدن و محروم ماندنش در عرصه های مختلف تاکنون، نداشتن افراد موثر و دلسوز در حلقه های بالای مدیریتی استان و کشور بوده است. افرادی که پس از رفتن از بافق نیز دل در گرو پیشرفت شهر خود و همشهریانشان داشته باشند تا بتوانند دردها و مشکلات را منتقل کرده و همچنین نیروهای مستعد را همراه خود به بالا بکشند. ظاهرا این اصل در عسکری پر رنگ بوده و در همین چند ماهی که از شروع کار وی در صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور می گذرد نمود عینی نیز داشته است.
البته وجود افراد کج فهم و مغرضی که در تمامی زمانها و با دلایل شخصی، جناحی، گروهی و … به نوعی حاضر بوده اند و کاری جز پاشیدن تخم نفاق، دشمنی، کینه و نفرت و در نهایت دلسردی مدیران بومی و مردم نداشته اند نیز نتوانسته وی را از آرمانها و اهداف خود باز دارد. همانها که روزی گندله را خاک بازی می دانستند نیز اکنون پیشرفت روز به روز گندله که تضمین حیات آینده شرکت سنگ آهن و شهرستان بافق است را به چشم خود دیده و وی را تحسین می کنند. امید است با بهره برداری از گندله سه چاهون در آینده ای نزدیک، نقدینگی کافی جهت دیگر طرحهای جوار معدنی در اختیار شرکت سنگ آهن بافق قرار گرفته و آینده ای روشن را برای ما و شهرستان رقم بزند.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *