در سوم خرداد ۹۶ ؛ به یمن آزاد سازی خدایی خرمشهر و پاسداشت حماسه سازان انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته ؛ جمعی از دلسوزان و پیگیران عرصه خبر گردهم آمدیم تا میثاقی ببندیم از نو برای پیشرفت و توسعه بافق. نام این میثاق را عصر بافق نهادیم برای ماندن و تثبیت در این زمانه.
هرچند دوستی به مطایبه گفت پس از بافق نیوز و بافق امروز و بافق خبر و بافق فردا دیگر چه تضمینی است که عصر بافق به غروب نرسد باید در جواب گفت: عصر بافق هرچند در نگاه اول از منظر ساعت به غروب نزدیک است لیکن غایت اهداف این سایت به زمان برمی گردد و آن ؛ زمان بیداریست و پرسش و خواستن از تک تک آنهاییکه برای بافق موثرند.
ما آمده ایم تا در حلول ماه بندگی و خودسازی ؛ بزمی بیاراییم برای هم اندیشی و هم افزایی توان بومیان و پیگیران مستقر یا غیر مقیم در بافق.
عصر بافق در کنار همه دوستان و قلم به دستان آماده است تا همچون روال پدید آمده در سالهای اخیر در وهله اول بخواهد و مطالبه کند هرآنچه را که از او دریغ کرده اند و در گام بعد انذار دهد و هوشیار نماید آنهایی را که به خواب رفته اند. در این مسیر همگام و همراه باشما می نویسیم و می پرسیم از هر آنچه که از سر گذشته است تا به سرگذشت نرسیم.
تقدیر همانست که به آن راضی شده ایم و سرنوشت همانست که ما میخواهیم در این عصر و زمان بافق تغییرش دهیم.
پس بیایید یکبار دیگر با هم پیمان ببندیم برای رشد و بزرگ شدن آنهم نه در یک بخش و سهم خودمان بلکه پیشرفتی موزون و توسعه ای همه جانبه برای همه بافقی ها و دوستداران و دلسوزان بافق.
الف.برزگری بافقی

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *