در پی انتشار پستی در کانال “ناگفته های بافق” و انتشار مجدد این پست در کانال “بافق فردا” در خصوص نحوه انتخاب شرکت بیمه تکمیلی برای پیمانکاران شرکت سنگ آهن، شورای اسلامی شرکت تعاونی معدنچیان چغارت بافق جوابیه ای جهت تنویر افکار عمومی و کارگران پیمانکار این شرکت به تحریریه عصر بافق ارسال کرده که عینا در زیر منتشر می شود.

بسمه تعالی
همانگونه که مستحضرید شورای اسلامی کار شرکت تعاونی معدنچیان چغارت بافق پس از تلاش و پیگیری مستمر تک تک پیمانکاران عزیز شرکت سنگ آهن، استقبال مدیر عامل محترم، حراست مجموعه و همراهی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به تازگی تشکیل شده و پیمانکاران زحمتکش مجموعه پس از سالها نمایندگان خود را در انتخاباتی آزاد با مشارکتی بالا، بی سابقه و طبق قانون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان انتخاب کرده اند تا پیگیر مسائل و مشکلات این قشر زحمتکش باشند. با تعامل و همکاری نزدیک و سیاستی که به دور از هرگونه تقابل و تنش آفرینی سرلوحه کار قرار گرفت، در جلسات پیگیری اعضای شورا با مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد، حراست مجموعه، مدیر امور پیمانکاران و مدیر عامل شرکت معدنچیان چغارت، اتفاقات بسیار خوشایندی برای پیمانکاران عزیز مجموعه سنگ آهن رقم خورد که در نوع خود کم نظیر بوده و میزان رضایتمندی، امید به آینده و روحیه مطالبه گری را در چهارچوبهای تعریف شده قانونی در سایه حفظ آرامش مجموعه به شدت افزایش داده است. ظاهرا فضای وفاق و دوستی شکل گرفته کنونی و دستیابی به موفقیت پرداخت کارانه، هزینه ماموریت و هزینه مهد کودک فرزندان بانوان شاغل در شرکت در قدمهای اول به مذاق بعضی افراد که به دنبال ایجاد تنش هستند خوش نیامده که سعی در ایجاد ناآرامی با نشر اکاذیب کرده اند.
نوشته منتشر شده در کانال بی نام و نشان ناگفته های بافق که کانال بافق فردا نیز بدون آگاهی و بررسی لازم در جهت دستیابی به واقعیت که جزو وظایف ذاتی هر رسانه مستقلی است آنرا مجددا نشر داده از اساس کذب محض می باشد. چرا که با پیگیری مستمر منتخبین کارگران در شورای اسلامی کار معدنچیان چغارت، موضوع بیمه تکمیلی این قشر زحمتکش طبق قانون به مناقصه رفته و با حضور اعضای شورا در جلسه ای پاکتها بازگشایی شده است. با در نظر گرفتن قیمتهای شرکت اول به مبلغ ۶۷۰۰۰ تومان با احتساب فرانشیز ۱۵ درصد و شرکت دوم به مبلغ ۸۴۱۳۰ تومان با احتساب فرانشیز ۳۰ درصد، شرکت اول با اختلاف فاحشی (به ازای هر نفر ۱۷۱۳۰ تومان) برنده مناقصه شده و تمامی اعضای شورا با روند انتخاب با توجه به آیتم های تعریف شده و فاکتور اساسی قیمت موافق بوده که بالطبع کارگران نیز با توجه به اعتمادی که به نمایندگان و خادمین خود دارند موافق این اتفاق بوده اند.
اینکه در هر نوشته یا اقدام و صحبتی بنا بر مصالح و منافع شخصی و گروهی خاص سعی در تضعیف و ضعیف نشان دادن شورا شود به نوعی خیانت به تک تک پیمانکاران محترم مجموعه بوده و ما آن را به شدت محکوم کرده و اجازه دخالت به احد الناسی در امور داخلی خود را نخواهیم داد. در ضمن هرگونه اظهار نظر، بیانیه و … فقط از طرف اعضا و از کانال این شورا وجاهت قانونی داشته که در صورت نیاز اقدام می گردد. لازم به ذکر است در صورت ادامه این روند حق قانونی پیگیری و شکایت برای نمایندگان پیمانکاران مجموعه سنگ آهن محفوظ می باشد.
شورای اسلامی کار شرکت تعاونی معدنچیان چغارت بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *