قسم باد بر عصر, کاین آدمی
زیانها رساند به خود هر دمی
بجز مومنان به پروردگار
که پیوسته نیکند و پرهیزکار
سفارش نمایند هم را مدام
به حق و شکیبایی و اهتمام
سوره والعصر
عصری نو آمده و زمانه ای تازه رسیده. عصر روشنگری و زمانه دانایی. و در چنین عصری و در اینچنین زمانی, که سرعت و حجم اطلاعات تولیدی بشر, در ساعتی ,گاه از مرزهای میلیاردی نیز در می گذرد, ما جمعی از فرزندان بافق آمده ایم که عصر بافق را بسازیم و به پای آن بنشینیم و قد کشیدنش و بالندگیش را ببینیم و میوه سرخ و شیرین داناییش را بچشیم.
اکنون که اردیبهشت روحانی با شکوه و شوکت ایران و پیوند و پیمان و لبخند دوباره, به بار نشسته, عصر بافق در میان بیم و امیدها, زاده می شود تا صدای مردمان این عصر بافق باشد. ما نیک می دانیم چه سنگها و سنگلاخ ها بر سر راهمان است ولی به امید یاری و همراهی, پای در راه مینهیم و امیدوار نگاههای مهربان شماییم.
عصر بافق, نمی خواهد جای هیچ کسی را بگیرد, آمده که در عصر اطلاعات و دانش, در فضای سایبر و دنیای کلمات دیجیتالی, از فراز سرها و سرزمین ها, خواسته های مردمی نجیب و قانع را به اقصا نقاط عالم ببرد و بپراکند و آیینه ای باشد از مردمان عصر خودش.
سایت عصر بافق, حامل گرمترین درودها و بهترین سلام ها و هزاران امل و آرزوی مردمی است که منتظر نشسته اند تا نسیمی مجازی, پیامشان را از این دیار خشکیده به دلهای سرسبز و خرم و بهاری شما برساند. این همه ی خواست و خواهش ماست.
عصر بافق, می کوشد که پیغام رسان کوشش مردمی باشد که در درازنای تاریخ, ساکت و صبور راه پیموده و در هر عصری, با چشم منتظر, به فرزندانش نگریسته تا شاید برایش آستین بالا زنند.
و ما این افتخار را یافته ایم که بر شانه های گذشتگانمان بایستیم و بلند بالا بنظر برسیم و فضای مجازی, این امکان را به ما بخشیده که نظاره گر عصر تازه باشیم. عصر اطلاع, عصر دانستن, عصر سرعت, عصر باخبری و اینک برای ما, عصر بافق
عضو شورای سردبیری: محمدعلی پورفلاح بافقی

برچسب ها : ,
  1. بافقی

    با سلام عصر بافق خواهشمند است فقط در یک سطر بگید کارهای به ثمر نشسته که پیگیری کردید چه بوده. اریز.اب بافق.مشکل کارگران و کارمندان که چندین ماه حقوق نگرفته اند. بیمه های که از حقوق کم میشه اما کم رد میشه . وهزاران مشکل که این حداقل حق الناس که گردنتان است و اگر برای اسم وآوازه که بیراه هم نیست سایت درست کردید انشالله جوابی داشته باشید.اقای پور فلاح

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *