محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار در خصوص #بی_عدالتی صورت گرفته در #استقلال حوزه انتخابیه اردکان گفته: “تلاش همه باید گرفتن بیشترین نماینده برای استان یزد باشد. روز تصویب طرح جدید تقسیمات کشوری در مجلس پنجم نه تنها اردکان ناعادلانه مستقل شد بلکه سایر تقسیم بندی حوزه های انتخابیه استان نیز دارای اشکال بیشتر شد و کل استان مورد #بی_مهری قرار گرفت.”
آقای طالبی این موضوعی که اشاره کردید را همه استان می دانند که هیچ بلکه اثرات مخرب و زیانبارش تا مغز استخوانشان رسوخ کرده و همچون خوره بر جان استان افتاده است. خب شما گفتید با استقلال ناعادلانه اردکان به استان بی مهری شد و همه باید سعی در گرفتن بیشتر نماینده جهت استان داشته باشند که البته ما آن را فرافکنی جنابعالی می دانیم چرا که اگر آن بی مهری بوده اکنون شما، دولت اعتدالگرا و متبوعتان و با کمال تعجب حتی نماینده های مردم در مجلس شورای اسلامی به آن مهر تایید زدید. جناب طالبی بیش از این خودزنی نکنید که اگر یک ذره به حرفی که می زنید ایمان داشتید نمی گذاشتید اردکان مظهر بی عدالتی در تفکیک حوزه های انتخابیه در استان دوباره و بعد از گذشت بیست سال مستقل بماند‌. مجمع نمایندگان استان نیز که بر اثر تفکیک ناعادلانه حوزه های انتخابیه در گذشته از قشر بیشتر برخوردار هستند البته به جز نماینده حوزه مهریز، بر اسب مراد سوار بوده و تماما به خواسته هایشان که البته از نظر ما و اذعان جنابعالی به بی عدالتی و بی مهری صورت گرفته در گذشته حتی نامشروع رسیده اند و همانطور که از نتیجه و تصمیم نهاییشان مشخص است سرمستانه بر این پیروزی خوشحالی می کنند.
اکنون و متاسفانه امیدهای ما و مردم محروم منطقه از شما و مجمع نمایندگان استان در این داستان بریده شده و تنها نگاه و امیدمان به مجلس دهم است تا همانند مجلس پنجم عمل نکرده و بر اشتباه قبلی صحه نگذارد و با نگاه واقعی و عدالت گرایانه ریشه زیاده خواهی و خود بزرگ بینی را در استان بخشکاند.
شورای سردبیری عصر بافق

  1. ناشناس

    درود

  2. مسعود

    آقای طالبی ظاهرا بافقی هستند اما شدت ارادتشان به خاتمی باعث پست سیاسی استاندار شده . ایشان نمیتوانند برعلیه منافع شهر اربابشان قدمی بردارند خودتان را خسته نکنید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *