نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در بافق گفت: مجوز استخدام,۵نیرو برای پلی کلینک تخصصی بافق اخذ شده است.
به گزارش عصر بافق ، صباغیان، نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در جمع نمازگزان بافقی به تشریح عملکرد خود پرداخت و گزارشی از روند فعالیتش ارائه داد.
محمد رضاصباغیان گفت: وضعیت اقتصادی متاسفانه خیلی مطلوب نیست خصوصا اینکه امریکا در صدد این هست تا وضعیت کشور را به سویی ببرند که وضعیت بدتر شودو مسئولان باید باوحدت این نقشه ها را خنثی کنند.
وی افزود: بعد از خروج از برجام،امریکا فشارها را بیشتر کرده و تنها راهکار ان هم توجه به منویات مقام معظم رهبری و وحدت و همکاری بین دولتمردان و سایر قواست.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور خاطر نشان کرد: اگر مجلس قانونگذار خوبی باشد هرگز مشکل و اختلاسی نداریم و مشکل اساسی ما مشکل نظارت و عدم قانوگذاری صحیح است.
صباغیان با بیان اینکه مشکل اساسی کشور نبود نظارت و عدم قانون گذاری صحیح در جامعه است گفت:مردم انتظار دارند مشکلات حوزه انتخابیه بررسی و رفع شود که این موضوع جز کوچکی از وظایف نمایندگان است.
وی دغدغه اصلی مردم بافق را معادن و مرزها عنوان کرد و بیان داشت:مردم دلخوشی از واگذاری ها ندارند و در جلسه هفته پیش با مسوولان کشوری در این زمینه مقرر شد امتیازات شهرستان در نظرگرفته شود و بعد واگذاری ها انجام گیرد.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در جلسه با وزیر مشکلات شهر بررسی شده است و حدود ۲۰دستور برای حوزه بهداشت و درمان از وزیر اخذ شده است که مجوز استخدام نیرو برای پلی کلینک تخصصی بافق اخذ شده است.
صباغیان افزود:در جلسه با نوبخت ۱۰دستور از,جمله تکمیل جاده بافق اخذ شده است و مشکل ماهی تیلا پیا در بافق با حضور وزیر جهاد کشاورزی حل شد.
وی بااشاره به اینکه سوال از وزیر در موارد مختلف،همان ارائه مشکلات مردم است خاطر نشان کرد:اخراج کارگران و امنیت شغلی از وزیر سوال شده است و قدرت مجلس به تذکر و سوال نمایندگان است.
نماینده مردم بافق،مهریز،ابرکوه،خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاهی که به نماینده است باید تغییر کند چرا که نماینده وظیفه فراتری از این دیدگاه فعلی برخی افراد دارد.
صباغیان با بیان اینکه میانگین روزی,یک نوبت در مجلس صحبت کرده ام و سوال نماینده پاسخ دارد خاطر نشان کرد:درزمینه حوزه انتخابیه در حال حاضر یک نماینده به حوزه مهریز و یزد اضافه می,شود و همه ی کارهای حوزه انتخابیه انجام شده است و باید رای گیری شود.
وی گفت:اگر افرادی بخواهند در هر موقعیتی که هستند با نحوه گفتار و رفتارشان به گونه ای که حق شهری,پایمال شود رفتار کنند در صحن مجلس به آن می پردازم .
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در رابطه با معدن فسفات بیان داشت:دراین رابطه مسوولان مربوطه باید پاسخگو باشند که چرا در سکوت بدون توجه به حقوق کارگری و شهرستان معدن را واگذار کنند.
صباغیان افزود:در مورد معدن کوشک به شرکتی واگذار شده است که هیچ امتیازی,برای شهرستان نداشته است وسال آینده مجوز این کارفرما به اتمام می رسد و باید مجور به کسی واگذار شود که حقوق منطقه را حفظ کند.
وی با اشاره به بحث جاده تصریح کرد: جاده بافق یزد.بافق,بهادران به خوبی پیشرفت دارد و با پیگیری ها در اوج بی پولی ۳۵ کیلومتر از,جاده یزد بافق زیرسازی و آسفالت شد که جا دارد از,مسوولان استان و شهرستان بافق تشکر شود.
گفتنی است:تامین اعتبار در رابطه با بحث ابخیزداری گودگوار و منطقه قطرم،پیگیری راه اهن بافق به شاهرود و حل مشکلات فولاد ابویی از دیگر مباحثی بود که صباغیان به ان اشاره کرد.

خبر : پریسا رجبی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *