در مقابل در آمد سرشار #چادرملو و صنایع وابسته به آن در اردکان عدد گفته شده در خصوص سرمایه گذاری در #مجتمع_رفاهی تقریبا هیچ است و با توجه به مضرات فراوان زیست محیطی، آلایندگی و امراض مختلفی که این صنایع به محیط اطراف خود تحمیل می کنند و نکته مهمتر از همه خالی کردن سفره آبهای زیرزمینی منطقه و نابودی آن، از هیچ هم کمتر است. اما یک سوال چگونه شد و چه اتفاقی افتاد که این بحث طوری مدیریت شود تا سر از #شورای_شهر_یزد درآورد؟! و حتی از زبان نزدیکان تابش و نوریان که آن را نیز به زبان می آورند همراهی شده و به آن تاخته شد. چرا مجتمعی که قرار بود با سرمایه گذاری چادرملو و در واقع بخش خصوصی در اردکان انجام شود باید با حضور نوبخت افتتاح شود؟ به نظر ما همه افرادی که در این داستان به نوعی حرف زده، مصاحبه کرده، نوشتند، دفاع کرده و یا جبهه گرفتند در یک بازی از قبل طراحی شده آگاهانه و یا بر اثر دلسوزی بازیچه شدند، کمک کردند و با هم یک نتیجه واحد را رقم زدند و آن نتیجه چیزی نبود جز اینکه بحث مجتمع معروف و سرمایه گذاری چادرملو منتفی شده و یا با هزینه کمتری انجام شود. و در آینده نیز دست مدیران چادرملو و صنایع وابسته که به اردکان و حتی استان بیش از اینها بدهکارند را در عدم هزینه در اردکان بازتر گذاشتند. حالا حتی آنها که محکم پشت تابش و نوریان ایستادند و از ایشان دفاع کردند خودشان سردرگم شده اند که بالاخره تکلیف مجتمع فرهنگی رفاهی چادرملو به کجا انجامید؟
اردکان امروز نوشت: “🔷بالاخره بودجه مجتمع رفاهی صنایع چقدر است؟
🔸چندی قبل سخنان اعضای شورای شهر یزد در اعتراض به احداث مجتمع رفاهی چادرملو باعث ایجاد حواشی زیادی شد؛ تا جایی که واکنش مدیر ساکت چادرملو را برانگیخت و در نامه ای تند و تیز پاسخ اعضای شورای شهر یزد را داد.
🔸اما نکته ای در لابلای نامه مدیر چادرملو بود که مورد توجه قرار نگرفت. نوریان در نامه خود بودجه مجتمع رفاهی صنایع را 50 میلیارد تومان اعلام کرد. این در حالیست که فروردین ماه و در آستانه مراسم کلنگ زنی، ایرنا از قول فرماندار اردکان بودجه این مجتمع را 200 میلیارد تومان مخابره کرد. کانال رسمی تابش نیز در خبری که صحبت های وی را پوشش داده بود بودجه را 150 میلیارد تومان دانست. روابط عمومی چادرملو نیز از قول مهندس نوریان بودجه این مجتمع را 150 میلیارد اعلام کرده است.
🔸مشخص نیست کدام رقم برای بودجه این پروژه صحیح می باشد. 200، 150 یا 50 میلیارد؟ چطور در عرض یک ماه رقم اعلامی مدیر چادرملو از 150 به 50 میلیارد کاهش پیدا کرد؟”
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *