بحث جابجایی مقبره شاعر بلند آوازه شهرستان، #وحشی_بافقی و جلسه جانمایی و ساخت مقبره و مکانی در خور این شاعر جهانی زنگ خطری را به صدا در آورد که #اتحاد و #توسعه شهرستان را نشانه رفته است. نمی دانیم درست است یا نه ولی می گوییم انگار خواسته یا ناخواسته کم سلیقگی صورت گرفت تا این حرکت زیبا، در خور تحسین و ماندگار که با ایده فرماندار، همراهی و همفکری اهالی هنر و ادب شهرستان همراه است را به بیراهه و حاشیه ببرد. البته در این میان از نخبگان و خواص جامعه انتظار بیشتری است تا این مقوله را بهتر از اینها مدیریت کرده که کار به اینجاها نکشد. نخبگان باید با تعریف شاخصه های درست و کارشناسانه به جمع بندی و اتفاق نظر رسیده و آن را به مردم عرضه کنند و در این وادی با احتیاط کامل و هوشمندانه قدم بردارند.
بافقیها به هوش از هر طیف و صنف و حزب و گروه؛ عقب گرد در این زمان جایز نیست بلکه حرام است و سمی مهلک برای توسعه و آینده شهرستان.
دلسوزان از هر محله ای از محله های زیبا، با فرهنگ و دوست داشتنی بافق، به گوش؛ هرگز فراموش نکنید ما به همراه هم و در کنار هم فارغ از محله و منطقه و طایفه و فامیل و حزب و گروه، در انتخابات گذشته چه در مجلس شورای اسلامی و چه در شوراهای اسلامی شهر به بلوغ رسیدیم و اتحاد شیرین را تجربه کردیم.
دغدغه مندان بافق مظلوم و محروم، تک تک افراد ذی نفوذ و صاحب نظر و مردم بافق، خواهش می کنیم به ما گوش فرا دهید، اگر بازنده شویم و بخواهیم به عقب برگردیم همه با هم در تمامی عرصه ها در آینده باخته ایم. همه جای بافق سرای ماست و ما دیگر نمی خواهیم بازنده باشیم. بهتر است که این امر را به مسئولین مربوطه واگذار کنیم و همینطور که تاکنون به آنها اعتماد کرده و در هر شرایطی پشت آنها و پشتیبانشان بودیم اینبار نیز با سربلندی از این امتحان بیرون آییم.
از مسئولین امر عاجزانه می خواهیم در این خصوص به شاخصه های مورد نیاز برای مکانی این چنینی مراجعه کرده و کار کارشناسی در این زمینه صورت گیرد و بهترین مکان فارغ از مسائل مطرح شده چند روز گذشته که شوربختانه بیشتر رنگ و بوی محله ای و طایفه ای داشت انتخاب تا در کمترین زمان ممکن این بحث مدیریت شده و به نتیجه رسد.
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها : , ,
  1. محمد مهدی

    سلام و خسته نباشید
    به نظر من که یک شهروند بافقی هستم در زمینه مکان و مقبره شاعر دلسوخته شهرمون باید جدا از تعصب ها ی بی جا این مقوله مهم را به دست کارشناسان و صاحب نظران سپرده و مکانی در خور و شایسته و از هر لحاظ کارشناسی شده انتخاب شود تا در اینده به مشکل بر نخوریم باید در این زمینه دیدمان را وسعت داده و استانی و کشوری و حتی جهانی به این قضیه نگاه کنیم و تصمیم بگیریم انشالله که مسعولین از اظهار نظر شخصی دست برداشته و کار کارشناسی و حساب شده و به دور از احساسات انجام دهند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *