شهرستان بافق به سرعت در حال تبدیل شدن به انواع و اقسام #قطب در عرصه های مختلف است، از قطب #کشاورزی گرفته تا قطب #صنعتی، قطب #سلامتی و بهداشت جنوب شرق استان!! و تا همین چند روز پیش قطب #فرهنگ_و_ادب کشور. ظاهرا ایده تبدیل شهرستان به قطب فرهنگ و ادب کشور در یکی از جلسات فرهنگی از زبان فرماندار بافق مطرح شده است در صورتی که به نظر شما زاده رحمانی چقدر زمان برای انجام این امور و پیاده کردن ایده های کمال جویانه خود دارد؟
در جایی صحبت از کلمه استاد و اطلاق آن به افراد بود، استادی ایراد گرفت که این کلمه را در مورد من به کار نبرید چرا که این کلمه از جایگاه اصلی خودش دور شده و معنی و بار کلمه ای اش رنگ باخته و این روزها به هر کسی به راحتی و مثل نقل و نبات نسبت داده می شود.
ایده پردازی و پرورش ذهن در هر حوزه ای و کوک کردن و سوق دادن آن به سمت کمال و شرایط ایده آل و به نوعی هدایت افکار عمومی و جامعه به سمت کمال خواهی در عرصه های مختلف مطلوب است و ما مطرح کردن ایده های نو در هر زمینه ای را ناشی از دید و ذهن باز افراد می دانیم ولی نشود که این شرایط و تعاریف و به کار بردن کلمات و اصطلاحات برایمان بی ارزش شده و در نهایت مجبور شویم معنی قطب حالا در هر موضوعی را دگرگون کنیم که اگر ما هم اینکار را نکنیم و مردم و جامعه حرکتی در راستای محقق شدن ایده مورد نظر نبینند و حس نکنند برداشتشان از قطب یا شخصیت فرد مورد نظر دگرگون خواهد شد.
شورای سردبیری عصر بافق

  1. ناشناس

    بافق در اصل قطب معدنی ادبی فقهی و…بوده است.البته اگه به پتانسیلهای واقعی و نه زبانی توجه شود این قطبها ماندگار و روبه توسعه میرود .ولی با این روند فعلی بومی کشی و عقیده داشتن به اینکه آب در خونه تلخه در خواب غفلت مردم و مسولان منابع و معادنمان به تاراج خواهد رفت.نماینده بومی ما در مجلس حالا دیگه باید توجه واقعی به نیروهای مستعد بومی را فارغ از محله گرایی سرحوله کار خود قرار دهد وگرنه این امید سی وهفت ساله به باد فنا خواهد رفت و بافقیها را سرخورده خواهد نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *