فرماندار اردکان بر تغییر نحوه توزیع آب در استان تأکید کرد ولی بر تغییر نحوه توزیع امکانات، بودجه های اداره های مختلف، تاسیس کارخانه ها و اشتغالزایی در سطح استان اصلا تاکیدی نکرد. (بارها از استان خواسته شده نحوه تقسیم و تخصیص بودجه های دولتی استان بین شهرستانها را شفاف منتشر کنید ولی کو گوش شنوا؟!) اما سوال اساسی، مگر مردم اردکان هنوز از شیرها آب برای شرب برمی دارند که اگر درست باشد کلاهتان را به عرش بیاندازید که در شهرستان بافق، سالهاست مردم آب شربشان را با بیست لیتری از آب شیرین کنهای سطح شهر که آن هم به همت سنگ آهن تجهیز و راه اندازی شده بر می دارند.
مقیمی گفته آب شرب اردکان باید مانند تمام نقاط دیگر استان باشد اما نگفته مگر تمام نقاط دیگر استان هر روز صنایع پر آبخواهشان که برای خنک کردن و عمر بیشتر قطعات مجبور به مصرف آب شیرین هستند قارچ گونه در حال رشد است؟ و در موضوع مجتمع فرهنگی رفاهی که هنوز هم داغ است دیدیم که چه تقسیم عادلانه ای شد!
هادی مقیمی همانند مدیر عامل چادرملو از استان طلبکار شده اما نگفته که اگر آب شرب اردکان مناسب نیست چرا طرحهای جدید برای تکمیل چرخه صنایع پرآبخواه هر روز تعریف می شود؟!
آقای مقیمی، فرماندار محترم اردکان لطفا آدرس غلط به مردم ندهید، ما ضرب المثلی داریم که می گوید “یا خواب یا نون کله” و سوال آخر:
سفره آبهای زیرزمینی بهاباد برای چه موردی در حال برداشت است آن هم ۱۶۰ لیتر بر ثانیه؟!
از طرح برداشت آب از دامنه های سیاهکوه برای مصرف در صنایع پرآبخواه (شیرین) چه خبر؟
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *