مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: 8میلیارد ریال برای ارتقاء کیفت زندگی و خدمات زیرساختی در بافت های هدف در شهرستان بافق اختصاص می یابد.
به گزارش عصر بافق ؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد  هدف از تشکیل ستاد بازآفرینی شهری  را سوق دادن دستگاه های مختلف شهرستانی به سمت محلات هدف عنوان کرد و گفت:محلات هدف شامل محلات حاشیه ای،فرسوده و بافت های تاریخی می باشد.
محمد رضا نقصان محمدی با اشاره به بازسازی مدرسه،احداث پارک و تامین قیر مورد نیاز برای بافت های هدف، بیان کرد:با برخی اقدامات در حال انجام در این بافت ها کیفیت زندگی ارتقا پیدا می کند و خدمات زیرساختی تامین می شود.
وی افزود:باتوجه به امار داده شده از یکهزارو 200هکتار محدوده شهری بافق حدود 22هکتار در بافت هدف قرار دارد که این میزان قابل افزایش است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از تخصیص اعتبار جهت خدمات زیرساختی بافت های هدف این شهرستان خبرداد و افزود:بالغ بر 8میلیارد ریال در این زمینه اعتبار اختصاص داده شده و 500تن قیر با اعتباری بالغ بر 6میلیارد و 50میلیون ریال برای بهبود بافت های هدف تعیین شده است.
نقصان محمدی در رابطه با بزرگراه یزد-بافق تصریح کرد: کمر بزرگراه یزد بافق شکسته شد و پیمانکار مشغول بکار است و بزودی 5کیلومتر بعدی اسفالت می شود.
وی بدهکاری این جاده را بالغ بر 23میلیارد تومان عنوان نمود و خاطر نشان کرد: فعلا برنامه ای برای ایجاد عوارضی در این بزرگراه نداریم و اولویت، ارتقاء ایمنی و کنترل سرعت در این بزرگراه است .

خبر : پریسا رجبی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *