رئیس کمیته امداد امام خمبنی (ره) شهرستان : در سالی که گذشت ۵۳۰ میلیون تومان در زمینه زکات و ۶۷۰ میلیون تومان در طرح مفتاح الجنه از سوی شهرستان بافق جمع آوری شد.
به گزارش خبرنگار عصر بافق ؛ اولین جلسه شورای زکات شهرستان در سال ۹۷ با حضور آیت ا… سلیمانی، فرماندار، رئیس کمیته امداد و تنی چند از مسوولان در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) از کسب رتبه دوم در زمینه پرداخت زکات توسط بافق در استان خبر داد و گفت :
در شهرستان بافق فقط خرما زکات واجب دارد و در حال حاضر ۲۳۰ نهال خرما موجود است که محصول آن فقط برای پرداخت زکات شهرستان اختصاص داده شده است.
سید رضا هاشم پور بیان داشت : در سالی که گذشت مبلغ ۵۳۰ میلیون تومان  زکات جمع آوری شده است  و در  زمینه های مسکن، جهیزیه، مواد غذایی، درمان و… افراد نیازمندان هزینه شد.
وی  از کسب رتبه نخست طرح مفتاح الجنه  توسط شهرستان در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: در این طرح که مربوط به بازدید مسیوولان از نیازمندان و خانواده های مددجو می باشد اکثر مسوولان شهرستان شرکت کردند و با اختلاف بالایی بافق در صدر این نمودار قرار گرفت.
رییس کمیته امداد تصریح کرد : در کل استان ۱۲ شهرستان در این طرح شرکت کردند و   ۱۰۱۰  بازدید صورت گرفت که از این تعداد ۳۲۳ بازدید از سوی بافق صورت گرفته و در این طرح مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان جمع آوری شده که از این مقدار مبلغ  ششصد و هفتاد میلیون مربوط به طرح مفتاح الجنان بافق می باشد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *