سید علیرضا میرطاهری رئیس هیات بدمینتون شهرستان بافق با حضور در اداره ورزش و جوانان این شهرستان گزارش عملکرد یکساله خود را ارائه نمود 

به گزارش عصر بافق ” جلسه رئیس و اعضای هیات بدمینتون این شهرستان با حضور رضا نارگانی تشکیل و عملکرد این هیات در بخشهای مختلف تشریح شد.

سید علیرضا میرطاهری در تشریح عملکرد یک ساله این هیات  گفت : برگزاری دوره های آموزشی و تمرینی  بدمینتون در هر دو رده آقایان و بانوان در طول سال ، استعداد یابی نونهالان با همکاری اداره آموزش و پرورش ، برگزاری دوره مربیگری در شهرستان بافق ، اعزام تیم هیات بدمینتون به مسابقات استانی و شرکت در طرح استعدادیابی استان جهت تشکیل تیم منتخب از اعم فعالیتهای هیات در سال گذشته بوده است.

میرطاهری به رشد چشمگیر علاقمندان به بدمینتون نیز اشاره نمود و گفت : افزایش درصد رشد علاقمندان به بدمینتون در بیمه ورزشی و ساماندهی این افراد نشان از پویایی این رشته ورزشی در شهرستان است.

رئیس هیات بدمینتون شهرستان بافق ضمن قدردانی از زحمات اعضای هیات به ارائه برنامه های سال جاری نیز پرداخت و از شرکت تیم هیات بدمینتون شهرستان بافق در مسابقات استانی و کشوری خبر داد.

میرطاهری ضمن فدردانی از حمایتهای اداره ورزش و جوانان در تخصیص سالن اختصاصی بدمینتون ابراز امیدواری کرد در سال جاری شاهد تحقق برنامه های پیش بینی شده هیات به صورت کامل باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات رئیس و دیگر اعضای هیات بدمینتون به برنامه تدوین شده هیات در سال جاری اشاره نمود و گفت :  برنامه سال جاری دارای تنوع و آیتم های خوبی است که در صورت تحقق اهداف این برنامه شاهد دگرگونی خوبی در ورزش بدمینتون در سال جاری خواهیم بود.

رضا نارگانی اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی را مهم توصیف نمود و خواستار اشاعه و توسعه ورزش بویژه ورزش بدمینتون در خانه و خانواده شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *