در پی درج مطلبی تحت عنوان “هفته کار و کارگر با رنگ و بوی اخراج” ابویی، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بافق جوابیه ای به تحریریه عصر بافق ارسال کرده که ضمن تشکر از وی به جهت پاسخگویی عینا منتشر می شود.

“بدون تردید جلو گیری از اتلاف منابع بیت المال وظیفه ای همگانی بوده و بالاخص مسولین ادارات دراین خصوص بیشتر وظیفه مند هستند. در پاسخ به پیام دوست عزیزمان باید بگویم اگر در اداره ای که متولی اصلی دفاع و احقاق حقوق کارگران است و باید نیروهایش هم در راستای خدمت رسانی به جامعه شریف کارگری سرآمد بوده و در انجام وظایف خطیر خود کوتاهی نکرده و سر از پا نشناسد حال اگر شخصی با اغراض شخصی یا هر نیت دیگری در این اداره که وظیفه مقدسی بر عهده دارد اقدام به کار شکنی و عدم انجام وظایف سازمانی و قصور در امور محوله نماید بی شک اولین کسی که از این کار شکنی ها متضرر می گردد جامعه شریف کارگری به عنوان گروه هدف اصلی سازمان خواهد بود. لذا این اداره در راستای تسريع خدمت رسانی به جامعه محترم کار و تولید شهرستان و حساسیت بسیار بالای ضرورت رسیدگی به امر کارگران عزیز هیچ گونه مماشاتی با هیچ شخصی نخواهد داشت و در قبال احقاق حقوق قشر زحمت کش کارگر خود را وظیفه مند دانسته و هرگونه کوتاهی و قصور از ناحیه هرشخصی در هر جایگاهی را در این خصوص بر نمی‌تابد. بی شک کوتاهی در ابلاغ مکتوبات و آرای هیات های تشخیص و حل اختلاف و سایر امور محوله سازمانی در نهایت منجر به وارد شدن خدشه در احقاق حق کارگران خواهد بود علی ایحال با وجود اینکه فرد خاطی حق اعتراض در این خصوص را داشته در موعد قانونی اعتراض نکرده و حاضر به پذیرش خطا و کم کاری خود در قبال جامعه کار و تولید نشده است.
ضمنا در نظر است فرد شایسته بومی دیگری که از تعهد لازم در قبال جامعه کارگری برخوردار است با احراز شرایط لازم جایگزین شود. در نهایت به لحاظ سازمانی تصمیم گیری در خصوص نیروی انسانی موکول به نظر و تصمیم نهایی کمیته سرمایه نیروی انسانی استان می باشد.”

 

  1. ذبیح الله کارگران

    چه خلاف وکوتاهی از ایشان سرزده که قابل انعکاس به واحد بازرسی سازمان مربوطه ویا جای دیگر نبوده که این جور سریع اقدام شده.خداکند حقی از این کارگر وجامعه کارگری ضایع نشود.

  2. ناشناس

    درود بر جناب مهندس ابویی مدیر پاسخگو و متعهد
    پاسخگویی جنابعالی نشانه اهمیت دادن شما به مسائل جامعه هست موفق باشید

  3. ناشناس

    بعضی موارد را میشود با یه تذکر و یا نهایت تعهد گرفتن از شخص خاطی که دیگر خطایی ازش سرش نزنه را فیصله داد ولی امان از غرور و تکبر و خود برتر بینی
    تو چندین سال سابقه کاری من اینقدر از اینجور چیزها دیدم که برای من باور کردن آن سخت هست که بخاطر یه همچین مسائل کوچک و پیش پا افتاده ای یک نیروی بومی خوب و حتی فراتر از خوب را یا این سابقه کاری به راحتی اخراج کنند.

    • ناشناس

      مثل اینکه متوجه متن نیستی دوست عزیز
      یک اشتباه کوچک از ایشون سر نزده بود اگه واقعا در حق کارگر کوتاهی میکرده این نیرو باید خجالت بکشه و خودش زودتر از اینا میرفته و جاشو بده به یکی بومی دیگه نه اینکه صبر مدیرش تموم بشه و اخراجش کنن

  4. ناشناس

    بردباری و صبوری و شتابزده تصمیم نگرفتن در مواجهه با مشکلات خرد و کلان یکی از وظایف مدیران لایق می باشد که آقای ابویی به احتمال زیاد از پختگی لازم در سمت خودشان برخوردار نبوده اند که از این آیتم به دور بودند.

    • منصف

      احسنت به این مدیر لایق و قاطع که با قاطعیت تصمیمشو گرفته و در مورد حق کارگران زحمتکش با هیشکی تعارف نداره
      ضمنا از …… دریا نجس نمیشه

  5. ناشناس

    در ادارات و ارگانهای دولتی یه اشتباهات فاحش و غیر قابل بخششی از کارمندان سر میزنه که آدم شاخ درمیاره ولی به سادگی قضیه راماست مالی میکنن و میره پی کارش، من نمیدونم جناب رئیس چه پدر کشتگی با این بنده خدا داشته که سریع حکم به بریدن سر این نیرو کرده.

  6. ناشناس

    منصور خان ابوئی یک لحظه جای خودتون را بزارید جای این نیروی زحمتکش اخراجی که چه جوری و با چه رویی جلوی دوستان و آشنایان و بخصوص خانواده سرشوبلند کنه و بگه به چه جرم و کم کاری منو از کار اخراج کردن؟؟؟!

  7. ناشناس

    خدا را 100 هزار مرتبه شکر که امیرحسین ابراهیمی یه بچه روستایی کاری و سختکوش هست و بادی نیست که به این بیدها بلرزه و همه فن حریفه، مرد روزهای سخت هست و شکم زن و بچه و سفره خانواده اش را بلده خیلی راحت با کارهای دیگه پر کنه از جمله یکی از توانایی هاش این هست که در اوقات فراغت کاری، کار کردن بر روی ماشین سنگین هست
    ((خدا هیچ وقت کسی را محتاج بنده اش نکنه))

  8. ناشناس

    جناب آقای ابوئی عزیز، برادرانه بهت میگم که در تصمیم گیری در مورد این یک مورد عجولانه تصمیم گرفتی و کمی کدخدامنشانه به این موضوع نگاه میکردی قضیه به راحتی فیصله می یافت.

  9. کارگر

    هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک به نظر میرسه دیگه نباید ازکارفرماهای خصوصی انتظار داشت که با کوچکترین اشتباه کارگر ویا یکی بدو کردن با رئیس کارگاه انو اخراج نکنه.

  10. کارگر

    جناب ابوئی عزیز به نظر درجوابیه تان مقدار زیاد از انصاف خارج شده اید. آیا درطول 12 سال کار درکنار شش رئیس اداره کارقبلی آنها به کم کاری وکوتاهی همکارخود پی نبرده بودند که هیچ اقدامی نکردند.اما شما ظرف فقط سه ماه حضور به این نتیجه قطعی رسیدید??!!!! ووقتی وظایف شغلی متعدد غیر هم عرض به فردی داد شد یقین بدانید که صد درصد از پس آنها برنخواهد آمد.ضمنا تجربه تلخی که خود چشیده اید آیا لازمه که به دیگران هم بچشانید??!!!

  11. ناشناس

    من کاری به چاپلوسان درباری که فقط تقدیر و تشکر از آقای ابوئی کردند را ندارم فقط خواهشی که دارم شما چاپلوسان خودتون جای آقای ابراهیمی بذارید بعد از 12 سال کار صادقانه یک مدیر … که حتی امام جمعه بافق قبولش نکرد، بیاد انگ بی لیاقتی نیرو بزنه،از قدیمو ایام گفتن چیزی که برای خودت میپسندی برای دیگران هم بپسند ویا اگر خودت مشکل داری اول خودت اصلاح کن بعدش امر به معروف کن درکل چیزی که ما فقط میبیینیم فقط غرور مدیریتی آقای ابوئی بوده که میخواسته ثابت کنه من رئیسم و تو کارگر وگرنه به قول دوستان اگر،اگر مشکلی بود با یک اخطار قابل حل بود نه اینکه سرضرب اخراج و نون ببرین آقای … خواهشا یخورده خودتون اصلاح کنید و خودتون رو بیارین تو جامعه کارگری چون اینجا شهر کارگری هست باید مثل ماها باشید هم رنگ ما نه برضد ما
    تشکر از سایت خبری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *