دومین دوره مسابقات قویترین مردان استان یزد یادواره 16شهید گمنام شهرستان بافق در رده جوانان به میزبانی این شهرستان برگزار شد .
به گزارش عصر بافق ؛  دومین دوره مسابقات قویترین مردان استان یزد ” یادواره 16 شهید گمنام شهرستان بافق ” در رده جوانان و در دو وزن منفی 90 کیلو و مثبت 90 کیلو و با حضور 12 ورزشکار و استقبال بی نظیر هواداران و علاقمندان در پارک آبشار بافق برگزار گردید .
در این دوره از مسابقات که با اجرای ” محمد تخته دار ” و داوری منصور محتشم رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان یزد همراه بود ورزشکاران در 4 آیتم حمل چمدان ، کنده زنی ، نگه داشتن گاری و حمل اسکات تعادلی با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت و در وزن منفی 90 کیلو ” الیاس کریمی ” از شهرستان بافق بر سکوی نخست ایستاد ، مسلم خواجه حاجی آبادی از بهاباد دوم شد و امیر حسین آقابابایی از بافق در جایگاه سوم قرار گرفت .
در وزن مثبت 90 کیلو ” سید مهدی رضوانی ” از بهاباد اول شد ، علیرضا ترک دهجی از بافق بر سکوی دوم ایستاد و امیر حسین فتاحی فر دیگر ورزشکار بافقی جایگاه سوم را از آن خود کرد .
اختتامیه این مسابقات با حضور سید علی نوروززاده شهردار بافق، رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد .
شایان ذکر است مسابقات قویترین مردان استان در رده جوانان با همکاری اداره ورزش و جوانان بافق، شورای شهر و شهرداری بافق ، کمیته شهدای گمنام و هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بافق برگزار گردید.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *