فرماندار بافق در جلسه گزارش دهی کارگروه مطالبات مردمی این شهرستان گفت:در سال جاری سه نیروگاه خورشیدی دربافق احداث می شود و اکنون قرارداد نیروگاه سیکل ترکیبی در تهران منعقد شده است.
به گزارش عصر بافق، چهل و پنجمین کارگروه مطالبات مردمی شهرستان بافق و پیگیری صورتجلسه 9شهریورسال 1393با حضو نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی،زاده رحمانی فرماندارو جمعی از مسوولان و اقشارمختلف مردم در امام زاده عبدالله(ع)این شهرستان برگزار شد.
در این نشست پس از قرائت صورتجلسه 9شهریور سال 1393هرکدام از مسوولان گزارشی از روند اجرای مصوبات در جلسه و برخی اقدامات انجام شده در این شهرستان مطرح کردند.
فرماندار بافق در این نشست باتبریک ایام شعبانیه به تشریح برخی اقدامات انجام شده در این شهرستان پرداخت وگفت:12کیلومتر از سخت ترین پروژه بزرگراه بافق به یزد زیرعبوررفت و 11کیلومتر باقی مانده طی دوماه اینده زیربار ترافیک میرود و پرونده این پروژه به اتمام می رسد.
محمد زاده رحمانی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی بافق در حال اجراست و خیز توسعه این شهرستان را به ارمغان دارد افزود:اسفالت بافق به سمت بهاباد 22کیلومتران اغاز شده و 10کیلومترباقی مانده جاده بافق به سمت نوق نیز در سال جاری انجام می شود.
وی با اشاره به احداث فرودگاه در این شهرستان تصریح کرد:اقدامات اصلی اداری ان انجام شده که 16میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد که اگر شرکت متقضی انجام ندهد خودمان این سرمایه گذاری را انجام میدهیم.
فرماندار بافق از احداث سه نیروگاه خورشیدی تا پایان سال جاری در این شهرستان خبر داد و افزود:تا پایان سال جاری نیروگاه 150مگابایتی به اتمام می رسد و قرار داد نیروگاه سیکل ترکیبی قرارداد آن در تهران بین نیروگاه مادر برق و شرکت کره ای بسته شده است.
زاده رحمانی با اشاره به بحث گازرسانی در بافق گفت:به روستاهای حاشیه شهر گازرسانی شده و گازرسانی به دهستان کوشک نیز اغاز شده که با تمام این پروژه بافق می تواند به عنوان شهرستان سبز کشور از نظر پروژه گازرسانی تبدیل شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پخش زنده فوتبال از شبکه 3در این شهرستان اشاره و بیان داشت:مشکل بحث فوتبال و شبکه سه که مسابقات فوتبالی پخش نشد موقتا حل شده و برای حل دائمی این موضوع از صباغیان و مدیرکل ارتباطات کمک گرفته می شود.
گفتنی است:پیشرفت فیزیکی 36درصدی فولاد و اهن اسفنجی تا پایان سال جاری،اتمام بخشی از پروژه فاضلاب شهری،انجام زیرساخت ها و پروژه فیبرنوری و بودجه های دولتی از دیگر مباحثی بود که فرماندار بافق در این نشست به ان اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *