نمی دانیم چرا این روزها عجیب #سرنوشت ما یعنی شهرستان #بافق به سرنوشت یزد یعنی شهرستان #یزد گره خورده است اما این را خوب می دانیم که گوشه ای از هر نوشته ای در خصوص یزد، داغ دل ما را نیز تازه می کند تا آه از نهادمان بلند شود.
رضا بردستانی نوشت: ” نامه دروغینی که سرنوشت انتقال آب به یزد را دگرگون کرد! (یکی از صدها سند #نحس_بودگی) #میرمحمدی_اردکانی که همه از #اخلاق_مداری_اش می نویسند، چرا نامه سراسر کذب به #چیت_چیان (وزیر نیروی وقت) نوشت؟ ”
#نامه_دروغین که در این داستان #کلید_واژه ماجراست تا ما سرمان را از شدت درد به دیوار بکوبیم شاید کمی آرام گیریم برای ما بافقیها داستانی غم انگیز از اخلاق مداری دارد.
پیگیری باز پس گیری قریب به هزار کیلومتر از مرزهای جغرافیایی بافق سالها در جریان است و از سال ۹۲ به صورت جدی شکل گرفته و کم کم این روزها به #مطالبه_عمومی مردم شهرستان بافق تبدیل شده است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق در دوره چهارم بارها گفته همان انسانی که با واژه هایی همچون اخلاق مداری کاری کرد که بمب اتم با هیروشیما نکرده باشد تا مفاهیم کلمات فرسنگها به لحاظ مفهوم جابجا شوند در جواب خبرنگاران درباره وجود نامه وزارت کشور دروغ گفت و ضمن فریب مردم، قانون شکنی و حق کشی بارز را کتمان کرد که اکنون حق شکایت حقوقی و کیفری از آن اخلاق مداران برای شهرستان بافق محفوظ است اما مگر ما هم مثل آنهاییم؟!
” بر اساس پیگیری های بعمل آمده طی قریب به چهارسال و تهیه قریب به ۳۰۰۰ برگ سند، وزارت کشور ضمن تایید ابهامات و نارسایهای قانونی در مرزهای جغرافیایی بافق و اردکان طی نامه ای به استانداری یزد ابلاغ کرد که مطابق با دستورالعمل ابلاغی ابهامات مذکور بررسی گردد چرا که تبعات و آثار این موضوع هنوز ادامه دارد و عده ای با سنگ اندازیهای مختلف نمی‌گذارند این حق کشی، بی عدالتی و قانون شکنی حل و فصل شده و پایان یابد. ”
اینها صحبتهای رئیس سابق شورای شهرستان بافق و نماینده خانواده معظم شهدا و ایثارگران در پیگیری #مرزهای_جغرافیایی بافق با اردکان است در جلسات مختلف، اما جواب نامه در زمان اخلاق مداران چیزی جز دروغ، فریب، خلف وعده و تاخیر انداختن در اجرای قانون و … نبوده است. اخلاق مدارانی که به تاریخ پیوستند و تا ابد دعای خیر!! مردم بافق را به جان خریدند و ما به آنها یادآوری می کنیم که این دنیا دار مکافات است و هیچ دو نقطه ای در این عالم پهناور و گیتی لایزال نیست مگر بر همدیگر تاثیر گذارند، باشد تا از گذشته درس بگیریم.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *