اعتماد بین بازاریان و اصناف با شورای شهر و مسئولین در حال ترک خوردن / چرا همه مسائل بافق مثل استخوان در گلو می ماند؟! / مسئولین پیام تغییرات را بگیرند
در حالی که گلایه بازاریان و اصناف بافق نسبت به زیاد شدن دستفروشی در کنار خیابان و در سطح شهر آن هم از هر نوع و هر صنفی ادامه دارد و راهکاری مناسب برای آن دیده نشده، داستان برای اصناف و بازاریان در این وضعیت بد اقتصادی مدتی گل بوده و به تازگی به سبزه جمعه بازار مبارکه نیز آراسته شده است.
موسسین جمعه بازار که در مبارکه راه اندازی شده و بنا بر شنیده ها مجوز فعالیتش اواخر سال گذشته لغو شده، همچنان به کار خود ادامه داده و آنرا قانونی می دانند و اما در روبرو کسبه و بازاریان که شغل خود را در خطر می بینند ضمن مخالفت با برگزاری جمعه بازار به شکل فعلی مخالفت کرده و آنرا امری خلاف قانون می دانند که به کسب و کار آنان آسیب جدی می زند. با برگزاری جلساتی مقرر شده بود که جمعه بازار در محل پارک آبشار بافق برگزار شده، نسبت به تعطیلی جمعه بازار مبارکه اقدام و دستفروشی در سطح شهر نیز ساماندهی شود. ولی با راه‌اندازی جمعه بازار در پارک آبشار نه تنها خبری از تعطیلی جمعه بازار مبارکه نشد که دستفروشان هم ساماندهی نشدند و این امر موجبات نارضایتی شدید اصناف را در پی داشته و به احتمال زیاد تغییرات صد در صدی در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف بافق پیامهایی را به مسئولان در این خصوص مخابره کرده است.
شورای سردبیری عصر بافق

  1. شهاب

    همه گیرشان به جمعه بازار مبارکه است چرا برای پارک آبشار مجوز صادر شده است اگه دستفروشی و بازارچه محلی جرم است برای همه باشد . نکند جمعه بازار مبارکه جیب اتاق اصناف و شهرداری را پر نکرده اند که براحتی گوششان را می برید فکری برای جمع آوری دستفروشان که پولهای شهر را می برند بردارید و بازایان را که به هزینه های گزاف اجاره مغازه و مالیات و جریمه های الکی تعزیرات تن در داده اند را نیازارید .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *