مدتی است در گروههای مجازی صحبت از علائم ظهور و نزدیک شدن به آرزوی دیرینه شیعیان، یعنی ظهور حضرت قائم (عج) مواجه هستیم که باید خود را برای این امر مهم اماده نمائیم. در این زمینه بهتر است از سخنان و فیلمهای بزرگانی چون استاد رائفی پور، حاج اقا پناهیان و … استفاده نمود. ولی چرا با وجود این علائم هنوز عده زیادی در خواب غفلت به سر می برند، گویا از امدن منجی عالم خوشحال نخواهند شد. همان امامی که اصلاح کننده امور دنیوی خواهند بود ، کسی که امامان دیگر بویژه امام صادق (ع) ارزوی بودن در زمان ظهور ایشان و درک حضور و ارزوی خدمت به ایشان را داشته اند. در اینجا نکاتی را یاداوری می کنم نه از باب ریا بلکه برای یاداوری و درک این زمان مهم : ما مسلمانان که ادعای شیعه بودن داریم تا چه اندازه خود را برای این امر مهم اماده کرده ایم؟
ایا زمانی که ایشان ظهور کنند ادعای دوستی و همراهی ایشان را داریم؟سالیانی است که نیمه شعبان را بعنوان عید بزرگ مسلمانان میشناسیم ولی تا چه حد به فکر امام زمان (عج) هستیم ؟ به فکر زمینه سازی برای امر فرج هستیم یا به فکر برگزاری مراسمهایی با پخش اهنگهای …! که قلب مولا را به درد می اورد؟ ایا تا به حال به خواندن دعای ندبه و نماز حضرت در این روز بزرگ پرداخته ایم؟ بهتر است به خود امده و با اوضاعی که در منطقه خاورمیانه در حال رخ دادن است هر چه بیشتر برای امر فرج ایشان که گشایش گرفتاریهای جوامع بشری است دست به دعا برداریم و تا فرصت باقی است و راه برای توبه و بازگشت می باشد خودمان را اصلاح کنیم و بیش از این باعث غربت و تنهایی مولا نباشیم. به امید روزی که تکیه به دیوار کعبه نموده و صوت زیبای انا المهدی در تمام عالم شنیده شود.

محمود حاجی محمدی

برچسب ها : ,
  1. ناشناس

    بله اقای حاجی محمدی گویا نظارتی بر برگزاری مراسم شعبان ندارند سال به سال هم بدتر می شود. نوجوانان هم که بی احتیاطی می کنند و ترقه پرتاب می کنند که هر لحظه امکان اتفاق تلخ روی دهد هست خیابانها هم که شلوغ می شود و خدایی نکرده اگر نیاز به اورژنس پیش بیایید خدا می داند چه اتفاقی روی دهد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *