اتفاق ناخوشایندی البته از نوع فوتبالی شب قبل حادث شد و به گفته افرادی در گذشته نیز سابقه داشته است. هر چند ما هنوز خودمان هم برایمان سوال هست که چطور امکان دارد همه جای کشور و حتی در تمام شهرهای استان، شبکه ۳ ورزش و فوتبال و آن هم بازی بایرن، رئال پخش کند اما شهرستان بافق و بهاباد فیلم سینمایی؟!
ظاهرا و البته از زاویه دید فوتبال دوستان در بازیهای قبلی اروپا نیز این اتفاق افتاده و مشکل به سیستم دیجیتال و یا فیبر نوری ارتباطی شهرستان برمی گردد و طی تماسی با مدیر کل صدا و سیما گفته شده احتمال دارد تا جام جهانی هم این مشکل رفع نشود.
ما صدای جوانان ورزش دوست و فوتبالی بافق می شویم و به شما مسئولین مربوطه می گوییم که عده زیادی از نوجوانان و جوانان دلخوشیشان همین فوتبال، بازی تیمهای مطرح کشوری و جهانی و به خصوص بازیهای جام جهانی است، لطفا این دلخوشی را از جوانان بافق نگیرید.
شورای سردبیری عصر بافق

  1. محسن

    سلام…از مسئولین عزیز بخصوص فرماندار محترم خواهشتمندیم پیگیر حل این مشکل باشن..قبلا هم تو مسابقات جام ملتها قول دادن که مشکل حل بشه اما با گذشت نزدیک ۲ سال هنوز حل نشده..مسابقات جام جهانی نزدیکه ..خواهشن خبرنگار های عزیز هم پیگیر باشن…

  2. محمد.بهاباد

    پهلوانیان (مدیر کل صدا وسیما یزد)برود کل شبکه ها مخصوصا شبکه سه درست می شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *