امروز دو مطلب نظرمان را جلب کرد یک، ” لطفی که #شبه_سیاسیون یزدی به #طلایی و #طبسی_ها کردند “، به قلم ️رضا بردستانی که همواره طلایی مقدم را ستوده و خبر می دهد که انتقال طلایی مقدم به فرمانداری یزد منتفی است و ضمن اعلام این خبر ناراحتی خود را با این جمله نمایان می کند ” اخیرا و در روزهایی که #خبری_شوم به گوش می رسد! ” اما این خبر به زعم بردستانی شوم چیست؟ قبل از اینکه بیشتر به این موضوع بپردازیم لازم می دانیم موضوع مهمتر دیگری را که به بحثمان هم زیاد بی ربط نیست نیز از نوشته های بردستانی استخراج کنیم و آن چیزی نیست جز “این آفت جا به جایی باری به هر جهت مدیران اگر حالا حالاها شامل حال طبس نشود می توان آینده خوب و قابل قبول برای طبس و طبسی ها متصور بود ” و این همان موضوعی است که ما نیز دو روز پیشتر نوشتیم و گفتیم که با این #جابجاییهای_باری_به_هر_جهت فرمانداران غیر بومی بافقی هیچ آینده خوب و قابل قبولی برای بافق و بافقیها قابل تصور نیست‌.
اما سری بزنیم به بافق و زاده رحمانی که بعد از اخباری مبنی بر رفتنش همیشه به بافقیها گفته ” بافق را بیشتر دوست دارد ” اما شما باور نکنید، که احتمالا از اخبار بالا خیلی بهتر و بیشتر از بردستانی و ما آگاه هست، دست به قلم می شود برای استان یزد و چه موضوعی بهتر و وسوسه انگیزتر از اینکه برای #آب بنویسد تا خود را در دل یزدیها بیشتر جا کند، همان موضوعی که از قبل آن هر چند که برای یزدیها #آب_شرب درست و حسابی حاصل نشده ولی برای خیلیها نان خوبی حاصل شده، نانی که حتی به قیمت به هم زدن آسایش سه استان باشد. ( فعلا بیشتر به این موضوع ورود نمی کنیم چرا که بحث آب شرب استان را در نوشته ای دیگر تحت عنوان “رقابت دیوانه وار در صنایع پرآبخواه و بازی آبکی با مردم ” به زودی خواهیم نوشت ” ) نوشته ای تحت عنوان ” آب شرب يزد و حقايقي كه در هياهوها گم شد ” هر چند که فرماندار بافق باید بیش از اینها در شهرستانی که سالها درگیر مسائل لاینحل مختلف است و محروم مانده، مشغله داشته باشد تا برای مسائل استان فکر کند، تحقیق کند و بنویسد ولی ظاهرا باید تمرین کرد و خود را به همه اثبات تا #سکوی_پرتاب شهرستان بافق برای فرماندار جمعتر شود. یا شاید هم زمان معامله صورت گرفته پایان یافته است. حال باید صبر کرد و دید چه کسی این وسط و در این معامله شوم برای شهرستان بافق #رودست خورده است و آیا از این رودست خوردن در آینده #درس خواهد گرفت؟!
پ.ن. : می خواستیم بنویسیم بیچاره مردم یزد گفتیم اگر کاری از دستمان بر می آید اول مردم شهر خودمان باید در اولویت باشند، پس می نویسیم #بیچاره_مردم_بافق
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *