فرماندار بافق از  کوتاه شدن ۱۶۰ کیلومتری مسیر بافق به بندر عباس خبر داد.
به گزارش عصر بافق ؛ زاده رحمانی فرماندار به همراه عابدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بافق از پروژه روكش آسفالت، بهسازي و اجراي شيب شيرواني جاده بافق – زرند (بافق –  نوق) بازدید و از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفتند.
فرماندار بافق در حاشیه این بازدید  گفت : محور بافق-زرند یکی از محورهای مواصلاتی اصلی شهرستان بافق است و همچنین جاده بین استانی کرمان و یزد محسوب می شود.
زاده رحمانی اظهار داشت : حدود ۵۷ کیلومتر از جاده بافق-نوق که در حوزه استان یزد است سال ها پیش تکمیل و موردبهره برداری قرار گرفته است و از بافق تا سیریز حدود ۲۵ کیلومتر نیز در حوزه استان کرمان است که سال گذشته ۱۵ کیلومتر تکمیل شده و ۱۰ کیلومتر باقی مانده نیز ظرف یکی دوماه آینده تکمیل میشود.
وی خاطرنشان کرد : همزمان با عملیات آسفالت و بهسازی ، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هم شانه سازی و شیب شیروانی این جاده را انجام میدهد تا محور بافق -زرند به یکی از محور های امن تردد تبدیل شود.
فرماندار از تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه خبر داد و گفت : با بهره برداری این جاده فاصله بافق تا بندرعباس ، سیرجان، شهربابک و انار حدود ۱۶۰ کیلومتر کوتاه تر می شود.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *