نشست خبری شورای سردبیری عصر بافق با فرماندار در دفتر وی برگزار شد.
به گزارش عصر بافق؛ در ابتدای این نشست، فرماندار بافق با تاکید بر تفاوت کنترل يك شهرستان و مدیریت آن گفت: در مدیریت، به تعامل بین مسئول دولتی و مردم و نهايتا توسعه شهرستان انديشيده مي شود و با کنترل کردن مردم و شهرستان از سوی دولت و مسئول دولتي و حفظ وضع موجود فرق دارد.
زاده رحمانی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بافق اظهار داشت : اگر بافق به مدت سه سال با شیوه صحیح مدیریت شود با توجه به وجود عناصر معدني، کشاورزی، نیروي انسانی، جاذبه هاي گردشگري و… توانایی پیشرفت زیادی نسبت به سایر شهرهای استان یزد دارد.
وی با تاکید بر اینکه بزرگراه يزد – بافق در مراحل پایانی خود قرار دارد، بیان داشت: در سال ۹۷ عمده انرژی خود را بر روی صنایع جوار معدنی و انتقال قبر وحشی بافقی از یزد به بافق می گذاریم چرا که با انتقال قبر این شاعر ، بافق به قطب شعر و ادب تبديل ميدشود و شاعران پارسی گوی به این شهر می آیند.
زاده رحمانی خاطر نشان کرد: مسئولين ارشد استان با این انتقال موافقت کرده و در روزهای آینده طی جلسه ای برای مکان یابی، از نخبگان شهر رای گیری می کنیم.
فرماندار افزود: در نظر داریم مقبره ای که برای این شاعر ساخته می شود تلفيقي از معماری ايراني و اسلامي باشد.
در ادامه این نشست خبری، سوالاتی مربوط به مسائل روز شهرستان از سوی شورای سردبیری مطرح و فرماندار پاسخ دادند که در خبرهای آتی می خوانید.
ادامه دارد…

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *