باز هم #بیمارستان و #دسته_گلی جدید، مادری با ما تماس گرفت و بسیار نگران بود از وضعیت خدمات دهی بیمارستان ولیعصر (عج) بافق و می گفت که برای موردی به بیمارستان مراجعه داشته و دکتر برای فرزندش #آزمایش نوشته است که پس از انجام آزمایش در بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان بافق و ارائه نتیجه، دکتر گفته تیروئید فرزند شما پرکار است و باید تا آخر عمر برای این مورد دارو مصرف کند، از این مورد شوکه شدم و استرس و اضطرابی بود که سراسر وجود خودم و خانواده ام را فرا گرفت و چون چند ماه پیشتر آزمایشی مبنی بر سلامت فرزندم داشتم از دکتر درخواست تکرار آزمایش کردم و نتایج آزمایش دوم حیرت آور بود، ” فرزند شما سالم است و مشکلی ندارد!! ” پس از مشورت با دکتر که بالاخره فرزندم تیروئید پرکار دارد یا نه؟ آیا باید تا آخر عمر دارو مصرف کند یا نه؟ دکتر گفت که نمی دانم اگر می خواهید مطمئن شوید یزد آزمایش بدهید. به یکی از آزمایشگاههای یزد مراجعه کرده که این مراجعه هزینه ای به اندازه بیکاری یک روزه من و همسرم از کار و زندگی و طی مسافت ۲۴۰ کیلومتر را در بر داشت، بماند که حال و روز ما در این مدت قابل شرح نیست.
با کمال تعجب و حیرت اما جواب آزمایش یزد نشان داد که فرزندم صحیح و سالم است و مشکلی ندارد. و در آخر نیز گفت خدا خیرشان ندهد! چقدر جان مردم بی ارزش شده است!! ، جواب استرس یک ماهه خانواده ما را چه کسی می دهد؟! و گفت این مورد را فقط جهت اطلاع مردم بافق و شاید اینکه موارد مشابه ای وجود داشته باشد اطلاع رسانی کنید.
عصر بافق؛ اما سوالهایی که مسئولین بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بافق و مسئولین شهرستان باید به آن پاسخ دهند:
– در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بافق چه می گذرد؟
– جواب استرس و نگرانی و هزینه هایی که به این خانواده محترم در این مدت وارد شده است را چه کسی می دهد؟!
– تفاوت در آزمایش گرفته شده اول و دوم و این هر دو با آزمایش سوم در مرکز استان نتیجه ی چیست؟ نتیجه قصور پزشکی، اشتباه فردی یا تجهیزات بیمارستان؟ و یا اصلا این امر در پزشکی امری طبیعی است؟!
– آیا به نظر شما ممکن است افرادی وجود داشته باشند که بر اثر اعتماد به کادر و تجهیزات بیمارستان و نتیجه همان آزمایش اول، در حال مصرف دارویی باشند که نه تنها به آن نیاز ندارند بلکه عوارض زیادی را به سلامت و بدن آنها وارد خواهد کرد؟

نتیجه آزمایش اول

نتیجه آزمایش دوم

نتیجه آزمایش سوم (یزد)

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *