برنامه های اجرا شده هیاتهای ورزشی در سال 96 در اداره ورزش و جوانان بافق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
هیاتهای ورزشی تیراندازی با کمان ، کاراته، کوهنوردی ، ژیمناستیک ، شنا ، رزمی ، تکواندو ، سوارکاری ، جودو ، انجمن های ورزشی و پهلوانی زورخانه ای با حضور در اداره ورزش و جوانان بافق بصورت جداگانه عملکرد یکساله خود را ارائه نمودند.
به گزارش عصر بافق؛ روسا و اعضای هیات رئیسه هیاتهای ورزشی با حضور در اداره ورزش و جوانان ضمن دیدار و گفتگو با رضا نارگانی عملکرد یک ساله خود را ارائه نموده و برنامه های سال 97 خود را نیز تشریح کردند.
در این دیدارها رضا نارگانی ضمن قدردانی از زحمات هیاتهای مذکور گفت : ارتقای جایگاه ورزش بافق در دستان هیئت‌های ورزشی است. ‌ لذا باید تلاش خود را برای ارتقای ورزش در رشته‌ های مختلف بیشتر کنند.
نارگانی با تاکید بر اینکه در سال گذشته اتفاقات خوبی در عرصه زیرساختهای ورزش شهرستان افتاد افزود : اگر حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان ، فرماندار ،شهردار ، مدیرعامل شرکت سنگ آهن و هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و دیگر مسئولین نبود قطعا به این مرحله از پیشرفت نمی رسیدیم لذا جا دارد از همه مسئولین قدردانی و تشکر نمایم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق اظهار داشت؛ برخی از مسئولین هیات های ورزشی با داشتن امکانات نیز هیچ گونه فعالیتی ندارند و درصدد هستیم هیاتهایی که نتوانستند در سال گذشته اهداف و برنامه های خود را محقق نمایند در سال جاری دستخوش تغیرات اساسی شوند.
نارگانی ادامه داد: برای این که در ورزش موفق ظاهر شویم باید سطح توقعات خود را بالا ببریم و با یک چشم انداز صحیح و برنامه ریزی هدفمند امکانات و شرایط مناسب را برای ورزشکاران فراهم کنیم.
لازم بذکر است سایر هیاتهای ورزشی نیز در روزهای آینده گزارش عملکرد خود را ارائه خواهند نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *