قسمت اول / هنوز به یکماه نکشیده که از #پنج_ضلعی_توسعه شهرستان بافق نوشتیم، پنج ضلعیی از مسئولین که دست بر قضا به خوبی شکل گرفته و در کنار هم مسیر توسعه شهرستان بافق را در عرصه های مختلف هموار کرده اند ولی …
همه چیز از چند خط کوتاه از کانال #توفان_یزد شروع شد، هر چند که ما با توجه به واقعیات گذشته آن را محتمل می دانستیم اما بنا بر وظیفه ذاتی خود و با همان حالت تردیدی که از علامت سوالها در آن نوشته نمایان بود به اطلاع مردم شریف شهرستان بافق رساندیم و نگرانی خود را از خوابهای دیده شده برای شهرستان ابراز داشتیم و صد البته این خوابها برای ما خیلی دور از ذهن نبود همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم ولی ظاهرا عده ای را شوکه کرده است. اما در پس تعطیلات طولانی و تغییرات در جریان چه اتفاقاتی در حال وقوع هست که آینده شهرستان را نیز رقم خواهد زد؟!
#فوری
#زاده_رحمانی از بافق می رود؟!!
کانال توفان یزد نوشت؛
پایان ماه عسل تابش و مقیمی
#مقیمی از اردکان به بافق می رود!؟
زاده رحمانی، فرماندار یزد می شود!؟
#نگرانیم
این نوشته که ما منتظر #تکذیب آن بودیم نه تنها تکذیب نشد بلکه گمانه زنیهایی پشت پرده در این خصوص البته با کمی تغییرات در جریان بوده و شدت گرفته است. قبل از اینکه وارد بحث اصلی شویم مواردی از گذشته را یادآوری می کنیم که بعضی دوستان هدف را اشتباه نگیرند و چراغ راه را در این بلبشو گم نکنند.
قبلا در مطلبی تحت عنوان ” زاده رحمانی، فرمانداری که استادانه روی لبه تیز تیغ حرکت می کند / موارد کلیدی #کنفرانس_خبری فرماندار بافق با اصحاب رسانه شهرستان بافق / قسمت اول” نوشتیم ” شهرستان بافق مسیر توسعه خود را یافته است و در مسیر بی بازگشتی از توسعه و پیشرفت قرار گرفته است که این مهم را به مردم شریف و فهیم بافق تبریک عرض می کنیم چرا که سنگ زیر بنای توسعه هر شهری #مردم_آگاه، بیدار و روشنی هستند که در تمامی صحنه ها و عرصه های مختلف حاضر بوده و ناظر بر اعمال و رفتار مسئولین خود و مهمتر از همه همراه با آنان به دور از تفرقه، تخریب و با نگاه یک منتقد دلسوز و سازنده بوده و هستند و آنها را به هر نحو ممکن مجبور به کار می کنند. این مردم هستند که با #نظارت_شدید و با نگاه به گذشته ای که برای ما از آن به #خواب تعبیر می شود، خواب را بر خود حرام و به مسئولین خود در جاهای مختلف کمک کرده و قدردان زحمات آنان هستند و تنها راه سرعت بخشیدن به این امر، اتحاد، دوری از احساسات و در مواقع لزوم، هوشیاری و پشتیبانی لازم از مسئولین خدوم خود در سنگرهای مختلف به جهت ایجاد انگیزه خدمت بیشتر در آنان می باشد. و ما به عنوان یک رسانه به این مردم افتخار می کنیم و مردم بافق را شایسته بهترینها می دانیم و به این امر اذعان داریم که فرماندار و مسئول ضعیف را یارای حکومت به این مردم نیست. ”
این نوشته های مستند که با یک جستجوی ساده در کانال و سایت عصر بافق قابل دستیابی است ثابت می کند که عصر بافق همچنان زاده رحمانی را بهترین گزینه برای فرمانداری شهرستان بافق می داند و جواب آن افرادی است که گفتند عصر بافق شایعه سازی می کند و … اما در مورد اینکه از رفتن و نماندن زاده زحمانی تعجب نکردیم در قسمت دوم همان متن نوشتیم ” اما این کنفرانس خبری شامل موارد کلیدی بود که در زیر به آن اشاره می کنیم؛ در خصوص موضوع #جاده_امید_و_آرزوی بافق – یزد و نه شاهراه … و نه جاده … که سالها مردم با صفا، خونگرم و صمیمی شهرستان گردشگری و کویری زیبای بافق چشم در گرو تکمیل آن دارند و بحث جاده و اتمام آن حتی پس از مصوبه مقام معظم رهبری و گذشت بیش از ده سال به حدی برایشان مهم، دور از ذهن و شاق شده که دلیل رفتن فرماندار سابق، طلایی مقدم و آمدن زاده رحمانی را نیز به آن گره می زنند اما داستان آنطور که مردم تصور می کنند مربوط به جاده نبوده و مقوله جداگانه ای دارد و باید گفت مثلثی از استراتژی تعریف شده با حضور، بازی و معامله خواص در آن شکل گرفت تا برای آینده شهرستان این تغییر و تحول را کلید زند که دست بر قضا سه ضلع مثلث را به منافع مشترکشان می رساند. برنامه مدونی که شهرستان بافق را به دلایل واهی و با نگاه #دایه_دلسوزتر_از_مادر از #فرماندار_بومی محروم کرده و پیش بینی ما این است که در آینده نیز محروم خواهد کرد و با توجه به اینکه در حال حاضر شرایط شهرستان خوب است لذا صلاح به باز کردن و تشریح آن نمی بینیم اما اگر احساس ما تغییر کند در آینده و در صورت نیاز به آن خواهیم پرداخت. ”
ادامه دارد…
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *