نائین به استان #يزد برمی گردد / قدمی دیگر برای #استان شدن اردکان؟!!! / اردکان حتی شرایط #فرمانداری_ویژه را ندارد چه برسد به #استان!!!
این روزها که روزهای نفس گیری در به سرانجام رسیدن تفکیک و تغییر #حوزه های_انتخابیه استان در مجلس شورای اسلامی است و سرنوشت استان و شهرستانهای محروم آن در این روزها و حداقل برای ده سال آینده رقم خواهد خورد، اردکان سمبل بی عدالتی در این داستان به هر دری میزند تا درب همچنان روی یک پاشنه بچرخد و همچنان دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی باشد. هر چند که اخبار این اتفاق بزرگ نیز به صورت قطره چکانی به مردم و رسانه ها منتقل می شود ولی بالاخره مردم نتیجه را خواهند دید و مسلما اگر نتیجه دلخواه نباشد نمره منفی بزرگی در کارنامه نمایندگانشان ثبت خواهند کرد.
از این موضوع که بگذریم سالهاست که #اردکان با وجود داشتن یک نماینده مستقل و با استفاده از نفوذ خود بر طبل #استان_شدن کوبیده است و این در حالی است که طبق قوانینی که ما خوانده ایم، اردکان حتی شرایط فرمانداری ویژه را نیز ندارد چه برسد به استان!!! در صورتی که شهرستان بافق با وجود انتزاع بهاباد همچنان سه شرط از شرایط فرمانداری ویژه را داراست.
شرایط فاصله تا مرکز استان، قدمت پنجاه ساله فرمانداری شهرستان و وسعت مورد نیاز برای فرمانداری ویژه حتی با وجود منفک شدن شهرستان بهاباد که این امر در جای خود بحث مفصلی دارد که در آینده به آن بیشتر می پردازیم، سه شرط از پنج شرطی است که به یک شهرستان اجازه می دهد تا برای اخذ فرمانداری ویژه اقدام کند و این در صورتی است که اردکان شرط فاصله تا مرکز استان را ندارد.
در گذشته احراز دو شرط کافی بود تا مجوز برای فرمانداری ویژه صادر شود و این سالها به #حداقل_سه_شرط تغییر یافته است، حال این سوال پیش می آید که چطور اردکانی که شرایط فرمانداری ویژه را ندارد می خواهد استان شود؟؟!!!
شورای سردبیری عصر بافق

  1. ناشناس

    به بافقیها ربطی نداره اردکان پیشرفت کنه

  2. ناشناس

    بافق یک روستا است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *