پیام رسیده از شهروندان به تحریریه عصر بافق:

لطفا با #طبیعت مهربان باشیم

” با سلام
با نزدیک شدن به روز طبیعت یا همان سیزده به در خودمان ، اتفاقی که در چند روز گذشته افتاد بخاطرم آمد.
در حالیکه دراین ایام در تمامی شهرها مردم دست به دست هم دادند و شهر خود را جهت ایام عید پاک نمودند، متاسفانه این روزها وحتی در روزهای عادی شاهد مواردی از عدم رعایت نظافت در شهر بافق هستیم که چهره شهر را بسیار زشت نشان میکند، و آن اینکه تعدادی از همشهریها کیسه زباله خود را بر روی ماشین میگذارند و درخیابان راه میافتند که بعد از پیمودن مقداری از مسیر پلاستیک های آشغال را در خیابان رها کرده و محتویات آن برروی زمین پخش می شود که صحنه خیلی زشتی را به دنبال دارد.
بعضا هم دیدیم که پوست میوه هایشان را خرد خرد از شیشه های ماشین هایشان بیرون میریزند. در بعضی موارد جزئی هم کوتاهی هایی از عزیزان زحمت کش رفتگر شهرداری شاهد بودیم که کیسه های زباله را پرتاب میکنند که این کار هم پسندیده نیست.
لذا با نزدیک شدن به روز طبیعت و گردش در طبیعت بیاییم هر خانواده ای یک پاکت زباله همراه داشته باشیم و بعد از پایان سفر مان در طبیعت آنها را در سطل های زباله ای که شهرداری گذاشته بیاندازیم.
چقدر زشت است که اگر همشهری مان بعد از گردش زباله ها را در طبیعت رها کنند. باید تصور کنیم اگر یک فردی قبل از ما اینکار را کرده بود آیا میتوانستیم به خوبی از طبیعت لذت ببریم؟
در پایان بد نیست که این پیام بزرگان دین را که فرمودند : نظافت نشانه ایمان است، را یاداوری کنم.
به امید روزی که هر شهروندی وظایف شهروندی خود را به نحو احسن اجرا نماید. “

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *