بر اساس برخی از مستندات تاریخی مقام معظم رهبری در روز دوشنبه 11 فرودین ماه سال 59 به شهرستان بافق سفر کردند.
امام جمعه بافق با بیان اینکه اوایل سال 59 خبر سفر امام خامنه ای را از رادیو یزد شنیدم گفت: برنامه های سفر ایشان به شهرستان ها از طریق رادیو اعلام شد اما اسمی از شهرستان بافق نبود.
آیت ا…  سیدجواد سلیمانی افزود: در عصر همان اوایل در مسجد جامع سخنرانی داشتم و اعلام کردم که امام خامنه ای به یزد امده اند و متاسفانه اسم بافق در سفر ایشان نیست و اگر دوستان صلاح می دانند به سمت یزد برویم و از ایشان برای حضور در بافق دعوت کنیم.
وی با اشاره به اینکه با چندین خودرو با چند نفر از دوستان از جمله دکتر میرغنی زاده به سمت یزد حرکت کردیم بیان داشت: بعداز اقامه نماز مغرب وعشا به منزل ایت الله صدوقی رفتیم وعلت را پرسیدیم و ایت الله صدوقی گفت که کاری از دست من بر نمی اید.
امام جمعه بافق خاطر نشان کرد: به همین منظور به تفت رفتیم و با امام جمعه تفت در منزلش با او دیدار و در این رابطه گفت وگو کردیم.
سلیمانی بیان داشت: پس از گفت و گو با امام جمعه تفت، امام خامنه ای گفتند که دوشنبه ها در دانشگاه تهران با دانشجویان جلسه دارم که دکتر میرغنی زاده یکی از دانشجویان آن دانشگاه از تعطیل بودن جلسه خبرداد.
وی گفت: پس از اینکه به امام خامنه ای اعلام شد جلسه این هفته تعطیل است با برنامه ریزی، روز دوشنبه فروردین ماه سال 59 به سمت بافق حرکت کردند و به محض ورود به این شهرستان استقبال شایانی از ایشان شد.
امام جمعه بافق محور صحبت های امام خامنه ای را در رابطه با پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: در آن زمان، یکسال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذشت و امام عملکرد مسائل انقلاب را تحلیل و مطرح کردند و مردم را سوق دادند که دلهره ای نداشته باشند.
سلیمانی با بیان اینکه به همین منظور آیین بزرگداشت نخستین سفرمقام معظم رهبری که مصادف شده با دهم فرودین ماه سالروز انقلاب مردم یزد در پاسداری از مردم تبریز این آیین در مسجد جامع این شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی برگزار می شود خاطر نشان کرد: قرار گیری در استانه 12فرودین ماه و سفر امام خامنه ای در فرودین ماه از دیگر علل های برگزاری این بزرگداشت است.
وی در پایان یکی از ویژگی های بارز امام خامنه ای را روحیه لطیف ایشان عنوان و تصریح کرد: امام خامنه ای به ادبیات شعر خیلی اشراف دارند.
منبع : بافق آنلاین

برچسب ها : , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *