سرهنگ “محمد کمالی” در جمع مسئولان انتظامی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه انتظامی شهرستان در طول سال ۹۶، گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و چهارشنبه آخر سال باید با مد نظر قرار دادن راهکارها و دستورات، به بهترین شکل، وظایفمان را به پایان رسانیم و وارد سال جدید شویم.
وی افزود: نیاز است مسئولان به عنوان مدیران انتظامی و اجرایی در روند اجرای ماموریت ها و هرگونه عملکرد به عنوان نفر اول پیشقدم باشند؛ زیرا حضور مدیر در بطن کار، موجب برطرف شدن موانع و مشکلات در اولین زمان ممکن و سرعت بخشی در اجرای ماموریت ها می شود.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ایام باقیمانده سال را به همان صورت که تاکنون پای کار بودیم و در جهت پیشگیری از جرایم تلاش نمودیم تلاش مضاعف خود را به انجام برسانیم و با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و شلوغی شهر در کنترل جرایم کوشا باشیم.
“کمالی” همچنین از کنترل و احضار مجرمان و اراذل و اوباش و افراد مسئله دار در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: طی هماهنگی با دادگستری در جهت پیشگیری از وقوع جرائم، مجرمان تا پایان تعطیلات نوروز در زندان به سر می برند و آزاد نمی شوند تا این ایام را بدون هیچ گونه مسئله ای به پایان برسانیم و افرادی نیز که از قبل آزاد شده اند تحت کنترل بیشتری قرار دارند تا مردم در آسایش و آرامش باشند.
وی در خصوص چهارشنبه آخر سال، گفت: باید از تجارب سال های گذشته استفاده کرد تا در روند اجرای کار مثمرثمر واقع شود و خط قرمز ها نیز مشخص باشد که از جمله این خطوط قرمزها: رقص و پایکوبی، سدمعبر در خیابان ها و میادین که باعث مزاحم برای سایرین می شود، آلودگی صوتی و … می باشد که باید با این موارد برخورد شود.
وی همچنین افزود: پلیس با هیچ گونه شادی مردم تقابل ندارد و فقط آن ها را مدیریت می کند که این مدیریت از حضور ما آغاز و تا کنترل طرح ها، توجیه افراد برگزار کننده مراسم چهارشنبه آخر سال، جلوگیری از هرگونه تنش و … ادامه دارد و ماموریتمان را با اقتدار انجام می دهیم.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در ادامه از آمادگی صددرصدی کارکنان انتظامی شهرستان در مراسم چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: در اجرای طرح نوروزی ، پلیس ضمن برقراری نظم و امنیت شهر در کانکسهای نوروزی در محل کمپ شهید برزگری و ورودی شهر حاضر است.
سرهنگ کمالی، با تاکید به هماهنگی با ارگانهای امدادی شهرستان از جمله هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداری و …. جهت اقدامات تعطیلات نوروزی، تصریح کرد: در اجرای طرح های نوروزی باید از پلیس های افتخاری نیز استفاده شود و در انجام کارها برنامه ریزی از قبل داشته باشیم و در هر زمینه ای که نیاز است ورود پیدا کنیم و انجام وظیفه کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *