به گزارش عصر بافق ؛ صبح امروز دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار یزد، امام جمعه بافق ، فرماندار ،مدیر کل آموزش پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و سایر مسئولین استان و شهرستان در محل فرمانداری بافق برگزار شد و درباره مسائل و مشکلات آموزش و پرورش و جامعه فرهنگی بحث وتبادل نظر شد.
استاندار یزد در حاشیه این نشست گفت :شورای آموزش و پرورش تصمیم دارد که به منظور واکاوی مشکلات شهرستان ها جلساتی مشترک و با حضور مدیران و مسئولان استان و شهرستان  در محل شهرستان ها برگزار کند که امروز یکی از آن جلسات بود .
زمانی قمی با تاکید بر برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه گفت مسئولین ومدیران باید با برنامه های نو و بدیع به استقبال  روز معلم بروند.
استاندار از تشکیل کمیته ای  جهت بررسی مشکل مسکن فرهنگیان خبر داد و گفت قول می دهم تا آنجا که در توانمان هست برای رفع مشکلات موجود تلاش کنیم .
وی در ادامه صحبت های خود افزود : اعزام تورهای علمی از معلمان نخبه استان به شهرستان ها  و همچنین توجه به مهارت آموزی دانش آموزان از دیگر مباحث جلسه امروز بود.

لازم به ذکر است در پایان این نشست، اعضای شورای شهرستان با اهدای لوح یادبود از استاندار یزد تقدیر و تشکر کردند.

گفتنی است ؛ استاندار یزد در پایان سفر خود به بافق با حضور در امامزاده عبدا‌… به مقام شامخ شهدا و مفاخر بافق ادای احترام کرد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *