مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان یزد:
جاده یزد – بافق اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید

⭕️ مهندس مظفری، مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در گفتگویی با روابط عمومی این اداره کل به شرح آخرین وضعیت پروژه جاده یزد – بافق پرداخت.

⭕️ مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان در ابتدای این گفتگو با اشاره به اهمیت ویژه پروژه یزد – بافق برای استان ادامه داد: این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان یزد بوده و از سال ۸۷ آغاز شده است.

⭕️ وی ادامه داد: قطعه اول این پروژه به طول ۲۴ کیلومتر در سال ۹۱ به بهره برداری رسید و قطعه دوم بطول 43 کیلومتر که در پایان سال ۹۲ به بهره برداری رسیده است.

⭕️ مظفری با اشاره به دلسوزی مسئولان برای به پایان رسیدن این پروژه ادامه داد: قطعه سوم نیز به طول ۴۳ کیلومتر است، که ۲۰ کیلومتر آن سال گذشته همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر به بهره برداری رسید و ۲۳ کیلومتر باقی مانده توسط دو پیمانکار در دست اجرا می باشد، و در حال حاضر ۶ کیلومتر آن توسط یک پیمانکار و با پیشرفت حدود ۹۵ درصدی و ۱۷ کیلومتر باقی مانده توسط پیمانکار دیگر و با پیشرفتی حدود ۸۰ درصدی در دست احداث است که زیرسازی و بخش اعظم روسازی آن انجام شده و تنها قسمتی از روکش آسفالت و تابلو و علایم و حفاظ جانبی آن باقی مانده است.

⭕️ این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد تا پایان سال بخشی از 23 کیلومتر باقی مانده مسیر زیر بار ترافیک برود و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به طول کامل به بهره برداری برسد.

⭕️ وی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه بالغ بر ۱۵ میلیارد مطالبات پیمانکاران در این پروژه باقی مانده است و برای اتمام آن نیز بالغ بر ۱۵ میلیارد دیگر اعتبار مازاد بر مطالبات مذکور نیاز داریم.

⭕ مظفری در پایان ابراز امیدواری کرد با افتتاح این پروژه بخشی زیادی از مشکلات ترافیک و حوادث جاده ای این منطقه مرتفع گردد.
https://telegram.me/rudnews

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *