بسمه تعالی
فـرمـانـدار محتـرم شهـرستـان بـافـق
بـا عـرض سـلام و خستـه نبـاشیـد
اینجانبان «معلولین جسمی حرکتی» شهروند بافق, ساکن این شهر خواستیم با کسی درد و دل کنیم, از هر لحاظ نگریستیم«گوش شنوا, دلسوز اقشار ضعیف جامعه و توانمند در رفع مشکلات و…»قرعه به نام شما خورد.
فرماندار عزیز سالیان متعددی است در این شهر زندگی به سر می بریم همه جا گفتیم و داد زدیم ما نیاز به ترحم نداریم. گفتیم راه را برای ما هموار کنید تا ما هم بتوانیم همچون افراد سالم در شهر تردد کنیم , کار و تلاش داشته باشیم و از زندگی کردن لذت ببریم.
چرا باید وجود موانع در سطح شهر مانع حضور ما در اجتماع و درنتیجه گوشه گیریمان شود.
ما گله داریم از بسیاری از ادارات,ارگانها ,بانکها, مغازه ها,  آموزشگاه ها و… که به علت وجود پله های متعدد و موانع و عدم تعبیه رمپ استاندارد و بالابر خیلی محترمانه و کنایه وار به ما می گویند ورود ممنوع. چرا نباید سطح شهر به نحوی سازماندهی شود که ما هم بتوانیم از امکانات آن بهره ببریم و نیاز به درخواست کمک از دیگران نداشته باشیم. لازم به ذکر است که فقط ما با این مشکلات روبرو نیستیم بلکه بسیاری از اقشار دیگر جامعه ازجمله زنان باردار و سالمندان با همین مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.
جناب آقای زاده رحمانی فرماندار محترم و معزز از جنابعالی درخواست داریم ما را دریابید و با همت و پشتکار تمامی مسئولین مربوطه برای همیشه مشکل عدم مناسب سازی شهر برای حضور اقشار آسیب پذیر جامعه را مرتفع نمایید و بافق را به عنوان الگویی سرامد به سرتاسر کشور عزیزمان معرفی نمایید.
توفیقات جنابعالی و تمامی مسئولین دلسوز شهرمان را از خداوند باری تعالی مسئلت داریم
باتشکر
تعدادی از معلولین بافقی

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *