اسامی برندگان نخستین المپیاد ورزش های همگانی در بافق اعلام شد.
رییس هیات ورزش های همگانی بافق با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در رشته های تیمی اعم از طناب کشی، پنالتی هدفمند، داژبال والیبال 3 نفره در دو بخش آقایان و بانوان گفت: در رشته طناب کشی 10 تیم از بانوان و 4 تیم از اقایان ، در رشته پنالتی هدفمند 15 تیم از بانوان و اقایان، در رشته داژبال 9 تیم از بانوان و 2 تیم از اقایان و در رشته والیبال سه نفره 13 تیم از بانوان و 22 تیم از آقایان در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
محمد رضا کاظمی به تشریح مقام های برتر در هر یک از رشته های تیمی پرداخت و تصریح کرد : در رشته طناب کشی در بخش بانوان مقام اول به تیم “شهید حججی الف” رسید که این تیم متشکل از مهدیه سلطانی، طیبه فتوحی، مریم فتوحی، الهام برزگری، سمانه محمد باقری، زهرا کارگران، فرشته پوراسماعیلی و الهه برزگری می باشد و”تیم آفتاب” با ترکیب مهناز شریفی، مریم فلاح، منیره السادات میرعلمی، مطهره تفکری، سیده زهرا شهیدی، فریبا دهقان، عارفه غلامعلی پور و فریبا رشیدی به مقام دوم دست یافت و تیم “فرزندان انقلاب” با ترکیب لیلا جواهری، مهدیه تشکری، اکرم کبیری، احدیه دواری، نسرین سفلایی، فاطمه خدابخشی و فضه تشکری بر سکوی سومی ایستاد.
وی افزود: در بخش آقایان “تیم سفلی”با ترکیب حامد زعیمیان، سعید ناظمی، جواد ملاییان، امید مروج، محمدحسین فتاحی، حسین ابوالحسنی، اسماعیل حسنی نژاد، محمدرسول ملاییان، محمدرضا ملاییان و مجتبی شاهپور زاده بر سکوی نخست ایستاد و تیم “آزاد” متشکل از محمدرضا کارگر، مجید جلالی، پیام معینی، حجت علی قاسمی، علی حیدری، محمد معینی، مهران قجری و حسن حسن زاده به مقام دوم دست یافت.
رییس هیات ورزش های همگانی بافق تصریح کرد: در رشته پنالتی هدفمند در بخش بانوان مقام اول با ترکیب زهرا رضاییان، طاهره شاهپورزاده، فاطمه برزگری و زهره شاهپورزاده، مقام دوم با ترکیب فضه دهستانی، فاطمه دهستانی ،مرضیه عمیقی و شهناز هاتفی و مقام سوم با ترکیب طوبی برخورداری، نفیسه آقایی، مریم برخورداری و فاطمه رسایی کسب شد.
کاظمی بیان داشت: در بخش اقایان مقام اول با ترکیب علی اصغر رنجبر، محمد رنجبر، محسن میرابی وحسن زاده، مقام دوم با ترکیب مهدی کریمیان، علیرضا کریمیان، اسماعیل کریمیان و سیدابوالفضل صاحبی مقدم و مقام سوم با ترکیب امیر محمد رنجبر، میثم پوراسماعیلی ،احمدرضا ایزدپناه و شمس الدینی بدست آمد.
وی خاطر نشان کرد: در رشته داژبال در بخش بانوان تیم “فلات مرکزی” با ترکیب سمیه آثاری، ملیحه تقی زاده ،مهدیه رنجبر، مریم رحیمی- زینب حاجی حسنی- نرگس ابراهیم پور به مقام نخست دست یافت، تیم ” هنرستان ب” با ترکیب سمیرا آقابابایی، زهرا ابراهیمی، مینا زعیمیان، مهدیه فتوحی، فاطمه محمدی و مهلا شمسایی دوم شد و تیم ” هنرستان د” با ترکیب زهرا تقی پور، مهدیه عباسی، مینا فلاح، مرضیه جیحانی، عالمه مهری و مرضیه عباسی در جایگاه سوم قرار گرفت.
رییس هیت ورزش های همگانی بافق افزود: در رشته والیبال سه نفره در بخش بانوان مقام اول به تیم” شهدای الف”با ترکیب شکوفه کلانتری ،الهه دهقان ، مهدیه عسکری، فاطمه خدابخشی ،ستایش فتاحی و نازنین برزگری رسید، تیم” سنگ آهن ب”با ترکیب نفیسه ابراهیمی، هانیه ابراهیمی ، هانیه ترابی ،مهدیه باغیانی ،زهرا فلاح و عظیمه ابراهیمی به مقام دوم دست یافت و تیم” شهدای سنگ آهن د” با ترکیب زهرا السادات میرجعفری ،رضیه دبستان پناه، انسیه بابایی، شیرین فتوحی ،بهناز کوشکی زاده و فاطمه برزگری برسکوی سومی ایستاد.
کاظمی خاطر نشان کرد:در بخش آقایان مقام نخست به تیم ” آریا معدن”با ترکیب اکبر بمانی پور، محمد پورامینی، بهنام حسن زاده ،رضا زلفی ،مهدی منصوریان و علی خالقدادی رسید و تیم” کارخانجات”با ترکیب سعید صدر،اسماعیل فتاحی ،حسین ملکزاده ،حید رکردجزی و مجید حسین زاده به مقام دوم رسید و تیم” اورژانس”با ترکیب فرید حاجی حسنی، مسلم بمانی پور، محسن تفکری ،سیدامیرمیرحسینی،محمدعلی صادقی و هاشم شفیعی سوم شد.
وی همچنین به تشریح مقام های برتر در رشته های دارت، لی لی، روپایی، فریزبی و طناب زنی در بخش انفرادی و خانوادگی پرداخت و گفت: در رشته دارت در بخش آقایان روح الله خالقدادی، عارف شمس الدینی و صالح افضلی به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش بانوان عزت دهستانی، فرشته کارگران و نسرین عسکری نیز به ترتیب اول تا سوم شدند.
رییس هیات ورزش های همگانی بافق با بیان اینکه در رشته لی لی در بخش مسابقه مادر و دختر نتایج ذیل کسب شد تصریح کرد: مقام اول به الهام برزگری و زینب صباغیان رسید و مقام دوم توسط فاطمه کمالی و ملیکا کمالی کسب شد و زهرا رحیمی و ریحانه میرزایی نیز سوم شدند.
کاظمی خاطر نشان کرد: در بخش انفرادی نیز مریم برزگری و فاطمه فتوحی به ترتیب اول و دوم شدند و معصومه طالعی وعارفه غلامعلی پور مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.وی با اشاره به اسامی برندگان در رشته روپایی و فریزبی تصریح کرد:در رشته روپایی در بخش آقایان میلاد شیخی، نیما برزگری و حمید فتوحی به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش بانوان فریبا قانعی، آزاده عسکری، و وجیهه ناظمی جایگاه اول تا سوم را از آن خودکردند.
رییس هیات ورزش های همگانی بافق افزود: در رشته فریزبی در بخش اقایان محمدجواد دهقان زاده، محمدصالح افضلی و امیرعلی فتوحی به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش بانوان زهرا زعیمیان، فرزانه افضلی و مبینا باقریان نیز مقام اول تا سوم را کسب کردند.
کاظمی بیان داشت: در رشته فریزبی خانوادگی نیز مقام نخست به خانواده دهقان زاده، مقام دوم به خانواده حاج آخوندی و مقام سوم به خانواده رنجبر رسید.
وی با بیان اینکه مرضیه عمیق، مینا زعیمیان و مینا رضاییان در رشته طناب زنی در رده سنی 7تا 16سال به مقام اول تا سوم دست یافتند تصریح کرد: در رده سنی 20 تا 30 سال به ترتیب نجمه طالعی، طاهره شاهپورزاده و عطیه رحیمی اول تا سوم شدند و در رده سنی 30 تا 40 سال فضه تشکری، مهدیه تشکری و منیره السادات میرعلمی نیز در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.
رییس هیات ورزش های همگانی بافق افزود: در بخش آقایان دررده سنی زیر 15 سال رسول بابایی و حسین شفیعی به ترتیب اول و دوم شدند و امیرحسین شباهنگ و عرفان جعفری زاده مشترکا سوم شدند و در رده سنی بالای 15 سال نیز علی محمد درویشی، حمید فتوحی و سید احمد حسینی به ترتیب اول تا سوم شدند.
گفتنی است: آیین اختتامیه و اهدا جوایز به برندگان این المپیاد بزودی نیز برگزار می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *