به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق، نشست صمیمی انجمن نمایش بافق با حضور فرماندار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل فرمانداری برگزار شد.
مهندس زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق در این جلسه عنوان کرد که همواره حامی و پشتیبان هنرمندان خواهم بود و دردها و مشکلات آن ها را درک می کنم و تا آن جایی که در توانم باشد از هیچ کوششی دریغ نخواهم ورزید.
وی اضافه کرد که فرمانداری؛ هزینه های تجهیز و بهسازی انجمن نمایش بافق را متقبل می شود و درصورتی که انجمن نمایش، مکانی را برای فعالیت های هنری خود در نظر بگیرد حاضر است در زمینه های عمرانی و آماده سازی آن مکان، مساعدت های لازم را به عمل بیاورد.
در ابتدای جلسه حسین ارجمند از فرماندار شهرستان به خاطر حمایت های ایشان از هنرمندان تقدیر و تشکر به عمل آورد و با بیان خواسته ها و دغدغه های هنرمندان عنوان نمود که خوشبختانه در بافق حرکت های روبه رشدی در حال شکل گیری است و هنرمندان نیاز مند حمایت همه جانبه مسئولان هستند تا بتوانند کارهای بهتری در این زمینه انجام دهند.
در این جلسه ناصر سروی؛ رییس انجمن نمایش و دیگر اعضای انجمن به بیان خواسته ها و مشکلات خود پرداختند و از فرماندار خواستند که آن ها را یاری کند تا درآینده شاهد پویایی و شکوفایی بیشتر هنر نمایش در بافق باشیم.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *