نامه رسیده به هیات تحریریه عصر بافق؛

” سلام همزمان با دهه مبارک فجر هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در رشته های لی لی برای بانوان و هفت سنگ، والیبال سه نفره، روپایی و دیگر ورزش ها برای آقایان برگزار کرد که در این بین نیز بازی هفت سنگ هم بود که متقاضیان در رشته های مورد علاقه ثبت نام کردند. و هر نفر در یک رشته بیشتر نمی توانست ثبت نام کند. مسابقات تمامی رشته ها برگزار شد و نفرات برتر انتخاب شدند  به جز هفت سنگ که اصلا برگزار نشد !
بنده مسئول سه تیم ۴ نفره ای  هستم که در رشته هفت سنگ ثبت نام کرده بودند. ۱۲ نفری که ثبت نام کرده بودند به من گلایه کردند که چرا این رشته را برگزار نکردند و نگذاشتید در رشته دیگر ثبت نام کنیم.

در این خصوص به اداره ورزش وجوانان مراجعه و آقای نارگانی نیز پیگیری کردند و  با بخشدار تماس گرفت که آقای پورامینی قول داد که به زودی این مسابقه برگزار خواهد شد و با دهیار مبارکه نیز هماهنگی ها را انجام دهید.
پس از آن هرچه تماس گرفتیم امروز و فردا کردند. و به روزهای بعد موکول کردند.

تا اینکه از اداره ورزش و جوانان تماس گرفتند که قرار است یکشنبه ۷ اسفند ماه این مسابقه برگزار شود ولی متاسفانه باز هم خبری نشد.
حرف من این است  چرا مسئولین وقتی قول و وعده ای می دهید عمل نمی کنید؟ ورزشکاران این رشته با امید در این مسابقه ثبت نام کردند چرا برای آنها احترامی قائل نمی شوید؟ حداقل می گفتید که نمی خواهید این مسابقه را برگزار کنید تا در رشته های دیگر ثبت نام می کردند.

گله ای از اداره ورزش و جوانان نیست چرا که پیگیری لازم را انجام دادند اما بقیه …                                                              محسن فتاحی “

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *