به گزارش عصر بافق ؛جلسه هماهنگی خدمات سفر مسافران نوروزی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی عمرانی استانی ،مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان، فرماندار ،شهردار و تنی چند از مسئولین در محل فرمانداری بافق برگزار گردید.
فرماندار بافق با تاکید بر افزایش هر ساله ی گردشگران به شهر بافق عنوان کرد با توجه به اینکه امسال یزد ثبت جهانی شده است بر شهرستان های دهگانه پیرامون یزد از جمله بافق نیز تاثیر گذار است و باید تمامی تدابیر لازم جهت جذب مسافر و گردشگر داخلی و خارجی فراهم گردد.
زاده رحمانی ضمن تشکر از زحمات شورای شهرستان، شهردار، اصحاب رسانه  گفت بافق نه تنها در محور گردشگری مسافران قرار دارد بلکه مقصد نهایی گردشگری مسافران نیز می باشد.
وی بیان کرد با تکمیل جاده نوق ، بهاباد و…  محور گردشگری جدیدی نیز تعریف می شود و بافق حلقه و واسطه این محورهای گردشگری کرمان -رفسنجان- بافق  و بافق- بهاباد- نایبندان قرار می گیرد.
فرماندار در ادامه صحبت های خود با تاکید با اشاره به اقامتگاه های بومگردی شهرستان گفت ۶ اقامتگاه در شهر و روستاهای اطراف از جمله شادکام قطرم سبزدشت تراب اباد و … افتتاح و یا در شرف افتتاح است و و سبب بوجود آمدن زنجیره گردشگری خوبی در بافق شده است.
زاده رحمانی همچنین اشاره ای به صنایع دستی کرد و گفت: امسال برند صنایع دستی کشور ،حصیر می باشد و در استان یزد، بافق در این زمینه انحصار تولید دارد و عملکرد قابل قبولی داشته است .
فرماندار در انتهای سخنان خود در خصوص سند توسعه گردشگری بیان کرد: ذیل سند توسعه از متخصص گردشگری دعوت نموده ایم وی  سند را مطالعه کرده همچنین یکی از شرکت ها هزینه آن را پرداخت کرده است.

  1. حسین

    سلام امروز جهت دید و بازدید نور وزی از مسیر جوادیه به بافق رفتیم حدود ۱۰کیلومتر از جاده هنوز آسفالت نشده بود و جاده خیلی دست انداز داشت معلوم نیست این جاده را امام زمان باید بیاد درست بشه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *