فرماندار بافق به همراه محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، مدير ساخت و توسعه راه ها، اعضای شورای شهر و برخی دیگر از مسئولان از روند پیشرفت بزرگراه بافق- یزد بازدید کردند.

فرماندار بافق در حاشیه این بازدید گفت: زیرسازی و اجراي بیس  12 کیلومتر از قطعه سوم از باند دوم این مسیر به پایان رسيده و سه روز از شروع عملیات آسفالت آن می گذرد.

محمد زاده رحمانی ادامه داد: امیدواریم که آسفالت این قسمت تا پایان سال به اتمام برسد و تا مقابل مسجد ابوالفضل (ع) آسفالت شود.

وی تصریح کرد: در مجموع، باقیمانده اين مسير 23 کیلومتر است که با همت اداره کل راه و شهرسازي استان، پیمانکاران و همچنين با تخصیص بخشی از منابع محلی شهرستان عملیات آسفالت ١٢ كيلومتر آن شروع شده است.

فرماندار بافق در پایان خاطرنشان کرد: عمليات زير سازي 11 کیلومتر از باقیمانده مسیر نیز تا پایان سال به صورت 100 درصد انجام می شود و متعاقبا بیس و اجرای آسفالت آن نيز انجام مي گردد.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید گفت: خوشبختانه مسئولین شهرستان و استان با محوريت فرماندار محترم فعاليت خوبی داشته اند و پیمانکاران علیرغم مشکلات مالی با تدبيري كه به خرج داده شده، كار آسفالت را شروع كرده اند و روند اين پروژه مثبت است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *