شهردار بافق:
عملیات اجرایی روکش آسفالت خیابان شیح محمد تقی بافقی آغاز شد
شهردار بافق گفت: در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم، عملیات روکش آسفالت خیابان شیخ محمد تقی بافقی با هدف بهبود وضعیت ترافیک خودروها و ایمنی در تردد شهروندان در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، سید علی نوروززاده اظهار داشت: مساحت اجرای پروژه روکش آسفالت این خیابان حد فاصل میدان راه آهن تا میدان امام زاده عبدا…(ع) ، افزون بر 13000 متر مربع است که در حال اجرا می با شد.
وی با بیان اینکه این خیابان منتهی به ایستگاه راه آهن شهر است و آسفالت فرسوده آن سیمای شهری را زشت و ناپسند کرده بود گفت: اجرای پروژه آسفالت این مسیر پس از اتمام حفاریهای شرکت گاز و فاضلاب شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفت و هم اینک شاهد آغاز عملیات اجرایی آن هستیم.
شهردار بافق، فرا رسیدن نوروز باستانی را یادآور شد و گفت: برای اینکه مهمانان و مسافران نوروزی در بدو ورود به شهرمان، از مسیری دلخواه و با کیفیت عبور کنند این پروژه با آهنگی پر شتاب در کوتاهترین زمان اجرا و آماده بهره برداری می شود.
نوروززاده هزینه اجرای پروژه روکش آسفالت خیابان شیخ محمد تقی را 2 میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این رقم از محل اعتبارات عمرانی شهرداری بافق تامین و پرداخت خواهد شد.
شایان ذکر است فاز دوم روکش آسفالت این مسیر حد فاصل میدان راه آهن تا میدان امامزاده عبداالله (ع) با مساحت 6600 متر مربع قبل از سال نو تکمیل می شود.
گفتنی است بخش عمده ای از برنامه ریزی انجام شده جهت پخش آسفالت به میزان بیش از 50 هزار متر مربع در زمستان سالجاری محقق شده و باقیمانده آن نیز طی روزهای پایانی سال 96 اجرایی می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *