مردم شهیدپرور و انقلابی یزد امروز بر دستان خود پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام دفاع مقدس را تشییع کردند .

 به گزارش عصر بافق به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، مراسم تشییع این شش کبوتر بی نام از ساعت 15:30 امروز از میدان آزادی یزد تا میدان امیرچقماق برگزار شد.

در مراسم تشییع اقشار مختلف مردم و مسئولان استان یزد حضور داشتند.

این پیکرها به تازگي در مناطق عملياتي جنوب کشور و در عمليات تفحص کشف شده‌اند.

پيکر پاک اين شهدا پس از تشييع در يزد به نقاط مختلف استان یزد براي خاکسپاري منتقل خواهد شد.

به گفته بنی فاطمه نماینده کمیته جستجوی مفقودان استان یزد، پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس  از عملیات رمضان که در شرق دجله تفحص شده روز یکشنبه 29 یهمن ماه ساعت 15 از مسجد شهید ساداتی صفائیه یزد تشییع و در «مرکز فرهنگی دفاع مقدس» به خاک سپرده می‌شود .

یک شهید گمنام دیگر که 18ساله و به جا مانده از عملیات رمضان شرق بصره است هم پس از تشییع باشکوه صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه از مقابل ساختمان قدیم سپاه پاسداران استان یزد در میبد تشییع و در دانشکده «علوم قرآنی» بفروئیه میبد خاکسپاری می‌شود .

پیکر‌های مطهر ۲ شهید والامقام دیگر که یکی 27 ساله از عملیات والفجر 8 منطقه فاو و دیگری 19 ساله منطقه زبیدا و بر جای مانده از تک دشمن است نیز روز دوشنبه 30 بهمن‌ ماه بعد از تشییع از مسجد صاحب الزمان (عج) در پارک «نطقی» مبارکه بافق خاکسپاری خواهد شد.

در روز شهادت حضرت فاطمه (س) پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس که یکی 22 ساله از عملیات والفجر 8 فاو و دیگری 25 ساله از عملیات کربلای 4 ام الرصاص هستند بعد از تشییع در حسینیه صاحب الزمان هرات به خاک سپرده می شوند.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *