حجت الاسلام حقیقت گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک مانور قدرت برای مسئولین نظام است.

حجت الاسلام حقیقت امام جمعه موقت بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 1357 گفت: در21 بهمن ماه مردم به فرمان حضرت امام (ره) به خیابان ها ریختند و حکومت نظامی را شکستند که این حرکت باعث خنثی شدن حکومت نظامی شد و مردم ایران به رهبری امام راحل انقلاب اسلامی را در 22 بهمن به پیروزی رساندند.

وی در ادامه افزود: در 23 بهمن نیز به فرمان حضرت امام (ره) کمیته های انقلاب اسلامی تشکیل و مردم عهده دار امنیت کشور شدند.

خطیب جمعه موقت بافق اظهار داشت: امروز در شرایطی هستیم که دشمنان انواع و اقسام توطئه ها را برعلیه مردم ایران انجام می دهند و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث می شود که دشمن از کرده خود پشیمان و آب سردی بر آتش فتنه آنها خواهد بود.

حقیقت ادامه داد: حضورمردم در راهپیمایی یک تکلیف ودارای آثار و برکاتی است که یکی از آنها تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و رهبری است و مردم ما با حضور همیشگی خود در صحنه ها آن را اثبات کردند.

حجت الاسلام حقیقت تصریح کرد: حضور مردم عامل بازدارنده توطئه بدخواهان در داخل وخارج کشور و دشمن را در حیرت و بهت فرو خواهد برد، و هیچ گزینه ترس آوری برای مردم ایران اثر نخواهد داشت و این یک مانور قدرت برای مسولین نظام است.

امام جمعه موقت بافق متذکر شد: استکبار جهانی با فشارهای جدیدی که بعد از قضیه برجام از جمله اغتشاشات اخیر آورد در صدد جدائی مردم از حکومت بود تا حکومت را ساقط کنند اما حضور مردم برنامه های دشمن را خنثی کرد و در سطح خارجی هم به مردم دنیا نشان دادیم همچون 37 سال پیش پای آرمان امام و رهبری ایستاده و به شعار نه شرقی نه غربی خود پایند وزیر بار ابرقدرت ها نخواهیم رفت.

وی به دستاوردهای کشور بعد از انقلاب اشاره و بیان داشت: وقتی به کشور خود و کشورهای همسایه نگاه می کنیم پیشرفت ها و دستاوردهای خوبی را در این 39 سال داشته ایم، که اگر فشارهای دشمن وسوء مدیریت ها نبود خیلی بیشتر از اینها پیشرفت داشتیم و برای اینکه به اهداف عالیه برسیم توجه و پایبندی به راهبردهای مقام معظم رهبری باید داشته باشیم.

حجت الاسلام حقیقت در پایان به رهنمودهای رهبری برای پیش بردن انقلاب اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری انقلابی ماندن، شناخت سرمایه های انسانی در داخل کشورو اتکا به بیرون نداشتن، قطع امید از بیگانگان، عدم اعتماد به دشمن تولید علم وفناوری، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی را از عوامل موثر در پیشبرد انقلاب اسلامی بیان کردند.

منبع : بافق خبر

برچسب ها :
  1. حاجی فدائیه

    بایدم مانورقدرت مسؤلین باشه ومایه گذاشتن از مردم جناب حقیقت تا …

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *